Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Aktuellt väder: Sitter 100m från start på jobbet och blickar ut över ett molnigt startområde, dock uppehåll! 😀

Jag sprang fel.. :@ så inte slog jag tiden från sist. Sprang en km längre men bara tre minuter sämre.

Revansch (H) nästa gång!!

nooo. stackare! Ja höll på att springa fel så fick köra buskpassage för att komma tillbaka 🙂 skön temperatur att löpa i iaf...glömde min klocka men tror ja slog min förra tid, får se ikväll när resultaten kommer!

Nästa 17 maj...ska man springa så nära i

Nu tröttnar ni snart på mina inlägg :p

Men glömde säga Starkt jobbat Anna!!

Dagens roliga grej: kommer till hallonbergens tunnelbana...Kungsträdgården 1 min - är en liten bit till spåret så jag får springa satan ner för rulltrappan och en annan trappa.

Tack David!! 🙂

Riktigt kallt och regn idag:/ en eloge till alla som tog sig runt. Själv blev det pacing med en debutant. Riktigt kul;)

Premiär för mig på xtremebanan idag, trevlig bana även om vissa backar inte påverkade hastighetetn på ett gynnsamt sätt:-). Inte världens mysigaste väder och mössan hade jag glömt hemma men jag är ändå ganska nöjd. Och stort tack till min sparringpartner

David, jag tror att det är helt ok att springa den 17:e sen är det vila (iaf med löpning) fram till Göteborgsvarvet på lördagen. Jag satsar på det 🙂

Malin - Ok! Då får jag väl satsa på det jag med 😀 Hoppas att man inte halkar å slår ihjäl sig bara, vore ju typiskt så nära inpå Varvet - premiären.

Även jag var ute och slog en 3-400 meters extra lov ut i skogen idag. Det är lätt att ramla i fällan att brista i uppmärksamheten och följa någon löpare som inte alls springer 15km banan.