Quote from Linnea Olsson on 22 October 2009, 13:34SMHI lovar regn på söndag. Men det är ett par dagar kvar så det kan ändra sig.
TT
SMHI lovar regn på söndag. Men det är ett par dagar kvar så det kan ändra sig.
TT
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 15:38Man kan ju alltid hoppas. Det blir så jäkla lerigt annars. 🙂
Man kan ju alltid hoppas. Det blir så jäkla lerigt annars. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 18:27Blir det regn och storm slipper jag tjura lika mycket för att jag inte kan springa på söndag 🙂
Hoppas för er alla friska en bra dag och Lycka Till!
Blir det regn och storm slipper jag tjura lika mycket för att jag inte kan springa på söndag 🙂
Hoppas för er alla friska en bra dag och Lycka Till!
Quote from Linnea Olsson on 22 October 2009, 18:37Nja, storm blir det nog inte. SMHI säger 6 m/s. Men det kvittar. Det är i en skog vi springer så det spelar liksom ingen roll.
TT
Nja, storm blir det nog inte. SMHI säger 6 m/s. Men det kvittar. Det är i en skog vi springer så det spelar liksom ingen roll.
TT
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 18:59Jag ska bli fuktionär i år igen, så lycka till allihopa (t+).
Jag ska bli fuktionär i år igen, så lycka till allihopa (t+).
Quote from Linnea Olsson on 24 October 2009, 16:26Oförändrat väder i morn enligt SMHI:s prognos. Regn, 10-12 grader och 5-6 m/s vind.
TT
Oförändrat väder i morn enligt SMHI:s prognos. Regn, 10-12 grader och 5-6 m/s vind.
TT
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 16:4210-12 grader är en behaglig temperatur att springa i. Våt blir man oavsett om det regnar eller inte, eller hur? 😀
10-12 grader är en behaglig temperatur att springa i. Våt blir man oavsett om det regnar eller inte, eller hur? 😀
Quote from Linnea Olsson on 24 October 2009, 16:48...och så slipper man duscha efter loppet. Bara att torka av sig. 😉
TT
...och så slipper man duscha efter loppet. Bara att torka av sig. 😉
TT
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 17:27Bara fördelar!!! (H)
Bara fördelar!!! (H)
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 19:00Kletigt var det. Men med tanke på hur halkigt det var i start- och målområdet får jag ändå säga att spåret höll bra. I alla fall om man som jag höll en fart på strax under 5 min/km.
Det regn som föll, kom när det skulle. Efter ungefär tio minuters löpnin
Kletigt var det. Men med tanke på hur halkigt det var i start- och målområdet får jag ändå säga att spåret höll bra. I alla fall om man som jag höll en fart på strax under 5 min/km.
Det regn som föll, kom när det skulle. Efter ungefär tio minuters löpnin