Quote from Guest on 9 April 2008, 22:07Idag tänkte jag att jag testar värma upp innan min runda, och sen ge gärnet för att se var jag ligger inför vårruset om 4 veckor.
Värmde upp med cirka 8 min lätt jogg, stretchade lite, tog en klunk vatten och snöt mig.
Sen satte jag fart på min kupera
Idag tänkte jag att jag testar värma upp innan min runda, och sen ge gärnet för att se var jag ligger inför vårruset om 4 veckor.
Värmde upp med cirka 8 min lätt jogg, stretchade lite, tog en klunk vatten och snöt mig.
Sen satte jag fart på min kupera
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:17Vad kul! Grattis!
Vad kul! Grattis!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:18Klart du klarar det! Grattis!
Klart du klarar det! Grattis!
Quote from Olof Robertson on 9 April 2008, 22:21Tack!! 🙂
Tack!! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:23Grattis!!!! Det kommer att gå bra på vårruset!
Grattis!!!! Det kommer att gå bra på vårruset!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:25GRATTIS Jenny (t+)!!
Skitbra - du är ju redan "i mål"!!Kan bara bli bättre o snabbare - guu så skönt att veta det!!
Bra jobbat!
GRATTIS Jenny (t+)!!
Skitbra - du är ju redan "i mål"!!
Kan bara bli bättre o snabbare - guu så skönt att veta det!!
Bra jobbat!
Quote from Olof Robertson on 9 April 2008, 22:27Tack, det känns bara så underbart nu! Jag vet att jag klarar det, och nu kan det bara gå framåt! Ska inte pressa mig så mkt hela tiden, men lite :o) Nu vet jag ju att jag iaf klarar att hålla detta tempot, så kanske kanske kan jag klara samma tempo i 10 k
Tack, det känns bara så underbart nu! Jag vet att jag klarar det, och nu kan det bara gå framåt! Ska inte pressa mig så mkt hela tiden, men lite :o) Nu vet jag ju att jag iaf klarar att hålla detta tempot, så kanske kanske kan jag klara samma tempo i 10 k
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:29Grattis tjejen! Härligt jobbat!! (t+)
Grattis tjejen! Härligt jobbat!! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:40Strålande gjort Jenny (V)
Kul att Du får belöning för Din insats! Häng i nu så kommer Du att överraska Dig själv fler gånger skall Du se!
Lycka till! (t+)
Strålande gjort Jenny (V)
Kul att Du får belöning för Din insats! Häng i nu så kommer Du att överraska Dig själv fler gånger skall Du se!
Lycka till! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:48Instämmer i hyllningskören, bra kämpat !
Instämmer i hyllningskören, bra kämpat !