Quote from Guest on 25 November 2010, 11:19Jag blir ofta, inte alltid yr efter ett simpass. Särskilt besvärligt är det under en triathlon. Måste sätta mig ner i T1 då dräkten ska av. Sen vingla iväg på cykeln..
Är det någon som känner igen detta?
Jag blir ofta, inte alltid yr efter ett simpass. Särskilt besvärligt är det under en triathlon. Måste sätta mig ner i T1 då dräkten ska av. Sen vingla iväg på cykeln..
Är det någon som känner igen detta?
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 11:29Jag blev riktigt ordentligt yr en gång när jag crawlade inomhus. (Jag är nybörjare så det var bland mina första gånger). Efter lite googlade fan jag att balanssinnet kan påverkas om vatten kommer in i öronen.
Rådet var att köpa öronproppar i sillikon. Ef
Jag blev riktigt ordentligt yr en gång när jag crawlade inomhus. (Jag är nybörjare så det var bland mina första gånger). Efter lite googlade fan jag att balanssinnet kan påverkas om vatten kommer in i öronen.
Rådet var att köpa öronproppar i sillikon. Ef
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 18:47Jag fick kraftig yrsel efter en ryggliggande flytövning för nåt år sen. Vet dock inte om det berodde på vatten i öronen (det får man ju mest hela tiden oavsett läge i vattnet) eller på själva läget. Jag har lite anlag för så kallad "kristallsjuka".
Jag fick kraftig yrsel efter en ryggliggande flytövning för nåt år sen. Vet dock inte om det berodde på vatten i öronen (det får man ju mest hela tiden oavsett läge i vattnet) eller på själva läget. Jag har lite anlag för så kallad "kristallsjuka".
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 19:08Nog kan man bli yr av att simma, precis som av all ansträngning.
Nog kan man bli yr av att simma, precis som av all ansträngning.
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 20:20Kör du med öronproppar?