Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 15:31Det är den nya grejen, en amerikansk fotbollstackling på funktionär innan man ger sig ut på cykeln 😉
Det är den nya grejen, en amerikansk fotbollstackling på funktionär innan man ger sig ut på cykeln 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 15:42Man skulle även kunna göra sig av med lite konkurrens på det sättet ;).
Man skulle även kunna göra sig av med lite konkurrens på det sättet ;).
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 11:23jag har haft "nackspar" tror det heter de senaste 3 dagar. och den har påverkat min frisims teknik och jag bli lite yr och jag tror detta är pga den extra rotation jag behövd för att kunde andas. normal vrida jag huvud 35-40 grader och kroppen några för
jag har haft "nackspar" tror det heter de senaste 3 dagar. och den har påverkat min frisims teknik och jag bli lite yr och jag tror detta är pga den extra rotation jag behövd för att kunde andas. normal vrida jag huvud 35-40 grader och kroppen några för
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2011, 11:47Nackspärr
Nackspärr
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 14:13tack! ä å ö ställer alltid problem för mig 😉
tack! ä å ö ställer alltid problem för mig 😉
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 12:12Vätskebrist, att ligga i vatten driver ut massor
Vätskebrist, att ligga i vatten driver ut massor
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 17:53Kallt vatten i öronen kan göra att man blir yr. Använd öronproppar.
Kallt vatten i öronen kan göra att man blir yr. Använd öronproppar.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 23:02Jag har såvitt jag kan minnas aldrig blivit yr när jag simmat inne i en simhall (förutom när man var liten och simmade vartannat armtag ryggsim vartannat frisim :)) under alla år.
Men det är rätt vanligt när jag simmat i öppet vatten, speciellt om jag l
Jag har såvitt jag kan minnas aldrig blivit yr när jag simmat inne i en simhall (förutom när man var liten och simmade vartannat armtag ryggsim vartannat frisim :)) under alla år.
Men det är rätt vanligt när jag simmat i öppet vatten, speciellt om jag l
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 16:35Öronproppar is the shit. På apoteket finns det med snöre.
Jag fick himla ont i öronen när jag väl simmade utan och yrade ur bassängen.Så bytte taktisk: proppar och vatten.
Jag bytte även silikonmössan mot tygliknande mössa, så värmen ventileras ut s
Öronproppar is the shit. På apoteket finns det med snöre.
Jag fick himla ont i öronen när jag väl simmade utan och yrade ur bassängen.
Så bytte taktisk: proppar och vatten.
Jag bytte även silikonmössan mot tygliknande mössa, så värmen ventileras ut s
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 17:24Kör alltid med öronproppar. Dels för att slippa yrsel och dels av hygieniska skäl. Att man dessutom slipper höra allt skrik och stoj från småglinen på andra sidan bassängen är också ett stort plus. Enda nackdelen är väl om man skulle vilja föra en konvers
Kör alltid med öronproppar. Dels för att slippa yrsel och dels av hygieniska skäl. Att man dessutom slipper höra allt skrik och stoj från småglinen på andra sidan bassängen är också ett stort plus. Enda nackdelen är väl om man skulle vilja föra en konvers