Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.
NormalLast post
BarbamammornaEn peppgrupp för sundsvalls egna barbamammor som ska bli fit till sommaren...1 Topic · 29 PostsLast post: Viktnedgång · 13 years ago · Guest
Lycksele P00Lycksele IF lag -00Fotbollslaget med mycke glädje & framgång.1 Topic · 2 PostsLast post: ha en trevlig sommar. · 13 years ago · Guest
Edurance Quest 12Rejlers Kolmården Adventures mot Endurance Quest, Finland1 Topic · 7 PostsLast post: Utrustning · 13 years ago · Guest
RudbecksgymnasietIdrottslärarna på Rudbecksgymnasiet testar en ny träningsdagbok.1 Topic · 5 PostsLast post: Erfarenheter, bra och dåliga · 13 years ago · Guest
Sommarträning BOISBOIS Dam sommarträning1 Topic · 4 PostsLast post: Topplistan · 14 years ago · Guest
TräningslägerHejJag är tränar 4-7 ggr/vecka och skulle vilja åka på ett tufft träningsläger med andra träningsintresserade under perioden juni-augusti, typ en vecka.. gärna nåt varmare ställe. Jag undrar om det är nån av er som känner till träningsläger man kan åka på, träningsresor, eller liknande för oss som ej spelar i nåt lag, eller är med i nån klubb.Jag tränar Löpning, bodypump, innebandy och dyl. Dvs ej enbart en sport utan flera.Maila mig gärna: kenthietala@yahoo.se1 Topic · 3 PostsLast post: Tips · 17 years ago · Guest
Nordvästskåningar - träning, tävling och galna upptåg!Här diskuteras träning & tävling, tips om inköpsställen och billiga priser på utrustning eller kanske har du hittat ett bra träningsställe (slinga, gym el dyl.) som du vill dela med dig? Fritt fram för allt som är angeläget för alla oss inom regionen.1 Topic · 27 PostsLast post: Löpslingor i Pålsjöskog/Helsingbor … · 18 years ago · Guest
Final DistanceHär samlas vi för att ta sista rycket, det absolut sista rycket i våra liv, för att nå ett hälsosammare och aldrig nånsin mer behöva bry oss om vågar, daller eller fysisk hälsa...1 Topic · 16 PostsLast post: Längst i norr · 13 years ago · Guest
Statistics
57,510
Topics
1,333,026
Views
6,093
Users
122
Newest Member: Jincy Majmundar · Currently Online: 122 Guests