Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTopplistan
You need to log in to create posts and topics.

Alltså förlåt men jag har nu blivit besatt av den där topplistan mellan mig och mina vänner.

Varje gång jag går in på datorn måste jag försäkra mig om att jag är numero uno, haha.Någon annan som håller på på samma sätt? 😀

Du anar inte! Jag har dessutom satt filter på min så inget annat än löpning visas och självklart visas km och inte tid 🙂

Man får väl välja sina vänner. De som registrerar sin stretning de ler jag lite överseende åt. 😉

(Räknar på tid)

Ja det skulle säkert gå att hamna överst om man sållade lite och/eller valde att ändra filtret så det gynnade en själv men just nu är den defaultad hos mig och då hamnar jag rätt långt efter alla cyklister, triathleter, ultralöpare och folk som reggar pro

Själv har jag ingen chans eftersom jag har långtradare som K-G och Herr S bland mina polare. Dom åker ju runt å kutar 24H å 48H å 2D etc med jämna mellanrum å eftersom vi kör på tid så har jag med mina små streaks på 14 min ingen chans. Men jag tycker änd

Räknar enbart km, de som reggar trädgårdsarbete och andra bisysslor får väl göra det!

Jah måste erkänna att jag inte tänkt på att man kunde filtrera listan. Men nu gjorde jag det och åkte upp från mitten av fältet till en 3:eplats genom att ändra till sträcka och 365 dagar.

Fast egentligen hänger jag inte upp mig så mycket för de som står

Jag har inga ambitioner att komma i topp på min lista, med eller utan filtrering. Men den får tjäna som inspiration och driver väl på lite när det börjar se ut som att jag hamnar alltför långt efter.

Om jag vill ligga i topp på min lista så måste jag sluta jobba och istället träna på heltid...

Ska man tävla "på riktigt" bör van tävla med dem som reggar samma saker. Jag reggar inte lugna promenader och då blir det inte rätt att tävla med dem som reggar lugna promenader. Men en sporre är det helt klart med staplarna. Har staplarna inställda på an