Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTopplistan
You need to log in to create posts and topics.

Då jag klipper gräset sitter jag på traktorn och lyssnar på rockklassiker

Mental träning alltså. Det är en godkänd träningsform här på Funbeat.

Nä, jag håller med. Man borde kasta ut folk som K-G och Bruse. Och triatleter. Och blivande sådana. Och alla andra som öht tränar. Egentligen.

😀

Transport är ju ok att regga om man känner för det, 6h återhämtning på soffan var nog det enda jag har stud

Jag hade legat ännu bättre till om en aktivitet till funnits:
Skratt.
Jisses vad jag skrattar ofta när jag läser Funbeat.

Jag bugar och tackar. 🙂

Äh jag la från början in folk som låg på ungefär samma mängd som jag ville uppnå, sak samma vad _de_ gjorde. Sedan la jag in folk jag ville ha koll på och ja, inte är jag ute efter att ligga överst, däremot att klättre lite då och då ...

Nu är detta kanske inte ett särskilt stort problem...precis som att jag just nu stör mig på att det inte finns 20 cm långa smörknivar nu när det tryter i nutellaburken på 1 kg.

Dessa otaliga aktivitetstyper ställer till det lite.
Jag tävlar i löpning, a

Håller med Anders!
(ja, alltså om det där med katergori löpning, inte om smörknivarna)

För mig och några av mina kompisar så är det ett sätt att sporra sig. Vi är på helt olika nivåer vad det gäller träning samt vad vi tränar, då är det roligt med topplistan på tid. Det är en extra motivationsgrej när man sitter hemma i soffan och inte vill

Jag reggade "sjukdom 24 h": Det tog jag en rejäl ledning på när jag var förkyld i 5 dagar för ett par veckor sen! Tog faktiskt bort det sen, ville bara retas lite med mina kompisar!