Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTopplistan
You need to log in to create posts and topics.

@ Kjell: Jess, med några "långtradare" med på listan behöver man varken oroa sig lr nånsin undra 😀

@ MF: Mer sorgligt är de träningskompisar som ligger på noll för att de inte mår bra lr saknar motivation.

Har de inte långtråkigt då?

Det är alltid tråkigt att må dåligt & inte ha nån gnista.

Anders, ja det är väl också en vits med topplistan att man ska kunna ha koll på om någon av kompisarna tacklar ifrån och behöver lite pepping.

Det har faktiskt hänt att jag skickat PM och undrat över minskat tränande men då har det visat sig att den per

Nix, har inte det behovet! 😉
Har haft det (på förra siten jag reggade mig på); var dels "tvungen" att ligga i topp och dels "tvungen" att ligga över ett visst antal träningsminuter. Ledde till ett väldigt osunt beteende för min del, som jag fick jobba me

Susanne, det där tror jag är lätt hänt. Man upptäcker snabbt vilken tävlingsmänniska man egentligen är. Men att se hur mycket/litet man tränat peppar mig att köra igenom mina planerade timmar per vecka, jag tror det är hjälper mig mer än det stjälper mig.

Jag har ingen aning om hur mycket folk tränar i förhållande till mig själv. Intresserar mig inte heller ett smack. All fanatism kan leda till tråkigheter i den här världen. Lite det Susanne är inne på.

Peppa andra kan jag göra ändå. Inte bara när "det gå

Jag har inte ens listan synlig, den är helt ointressant för mig. Vad mina träningskompisar pysslar med ser jag i deras träningsinlägg istället. Det säger mer för mig än staplar med siffror, roligare att läsa hur det går för dom än hur många minuter eller

Trädgårdsarbete kan man regga, bara pulsklockan är på. Blir mycke roligare att klippa gräsmattan om man sätter pulslarmet på allt under 80%. Snöskottning blev nog till ett par seriösa pass för många förra vintern!