Quote from Guest on 21 November 2010, 08:18...
...
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 08:28Härligt Åke! Jag ska också ut på långpass. Om en stund :-).
Härligt Åke! Jag ska också ut på långpass. Om en stund :-).
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 08:37Eh, ja idag är det söndag, det innebär en tur utomhus. Idag ska jag försöka ta mig 15 kilometer eller mer. Tyvärr är det snö och slask ute, så vi får väl se hur det går... sub 85 kanske...
Eh, ja idag är det söndag, det innebär en tur utomhus. Idag ska jag försöka ta mig 15 kilometer eller mer. Tyvärr är det snö och slask ute, så vi får väl se hur det går... sub 85 kanske...
Quote from Stefan Kinberg on 21 November 2010, 12:02Synd att man inte fick reda på detta "tidigare" (om det nu var möjligt)!!
Synd att man inte fick reda på detta "tidigare" (om det nu var möjligt)!!
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:23Fick ta min löpsöndag simmandes ist. Ont i foten! 🙁
Fick ta min löpsöndag simmandes ist. Ont i foten! 🙁
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 14:10Underbart Åke.
Sitter själv och väntar på mörkrets inbrott för att få lite skogslöpning i mörkret. Vet dock inte om man kan kalla mina 10-15km för långpass, kanske om man räknar på tiden det tar att släpa mig fram =)
Hoppas passet gick bra.
-Jesper
Underbart Åke.
Sitter själv och väntar på mörkrets inbrott för att få lite skogslöpning i mörkret. Vet dock inte om man kan kalla mina 10-15km för långpass, kanske om man räknar på tiden det tar att släpa mig fram =)
Hoppas passet gick bra.
-Jesper
Quote from Elias Engqvist on 21 November 2010, 14:34Åke: Det heter "strax" inte "straxt"
Åke: Det heter "strax" inte "straxt"
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:20Straxt (och strax) heter det, enligt Svenska Akademiens Ordlista/SAOL.
Den där Christer är bara ute efter att bråka!
Straxt (och strax) heter det, enligt Svenska Akademiens Ordlista/SAOL.
Den där Christer är bara ute efter att bråka!
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:28Det blev 15 härliga kilometer för mig idag också.
Det blev 15 härliga kilometer för mig idag också.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 17:2315,8 km för mig 🙂
15,8 km för mig 🙂