Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:49Ordet punkttråd verkar vara offer för vad man i inom språkvetenskapen kallar för haplologi. August Strindberg blir AuguStrinberg och Punkttråd blir Punktråd... eller blir det Pungtråd???
Ordet punkttråd verkar vara offer för vad man i inom språkvetenskapen kallar för haplologi. August Strindberg blir AuguStrinberg och Punkttråd blir Punktråd... eller blir det Pungtråd???
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 21:51Nja, det där med punkt stavad som pungt får man antingen hänföra till 1) dålig språkkänsla eller 2) snuskig fantasi - och eftersom du är duktig på språk...
Nja, det där med punkt stavad som pungt får man antingen hänföra till 1) dålig språkkänsla eller 2) snuskig fantasi - och eftersom du är duktig på språk...
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:56😀
Men vad ÄR en pungtråd???
😀
Men vad ÄR en pungtråd???
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:00BILD:http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00532/05s00-basshunter-73_532228l.jpg
BILD:http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00532/05s00-basshunter-73_532228l.jpg
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:02Fy f-n. Nu blev jag blind. Och jagsom just genomgick ett syntest idag (#)
Fy f-n. Nu blev jag blind. Och jagsom just genomgick ett syntest idag (#)
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 22:13Vilken slarvig frisyr!
Vilken slarvig frisyr!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:14Jo men så är det ju Basshunter oxå. 🙂
Jo men så är det ju Basshunter oxå. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 21:44Tack för upplysningen.... eller nåt :P.
Förlåt Anna! Eller... varför skriver jag till dig - du kan ju inte se vad jag skriver. Jag får ringa och be om förlåtelse.
Tack för upplysningen.... eller nåt :P.
Förlåt Anna! Eller... varför skriver jag till dig - du kan ju inte se vad jag skriver. Jag får ringa och be om förlåtelse.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 22:01AM, synen återhämtade sig som tur var efter ett tag. jag får bara se till att inte scrolla upp i denna tråden.Det är kanske säkrast att markera som ointressant... 😉
AM, synen återhämtade sig som tur var efter ett tag. jag får bara se till att inte scrolla upp i denna tråden.Det är kanske säkrast att markera som ointressant... 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 22:02Säkrast så. Jag gör det jag med.
Säkrast så. Jag gör det jag med.