Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 11:58Ja, så är det väl för mig också. Tävlingarna är ett mål att träna till. Ju större tävling desto mer taggad blir man för att träna. För egen del så kan jag inte tävla mot andra. Man skulle kunna säga att jag tävlar MED andra. Jag jämför min tid mot tidiga
Ja, så är det väl för mig också. Tävlingarna är ett mål att träna till. Ju större tävling desto mer taggad blir man för att träna. För egen del så kan jag inte tävla mot andra. Man skulle kunna säga att jag tävlar MED andra. Jag jämför min tid mot tidiga
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 20:34Håller verkligen med om det där med att att tävlingen blir en morot för träning. Två år i rad åkte jag Öppet Spår och då blev det c:a 46 mil skidor per säsong. Året därpå: 7 km skidor.
Håller verkligen med om det där med att att tävlingen blir en morot för träning. Två år i rad åkte jag Öppet Spår och då blev det c:a 46 mil skidor per säsong. Året därpå: 7 km skidor.
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 00:12Man kan ju alltid anmäla sig till Malmösimmet 🙂 Är bara en glad hobbysimmare så jag ska testa 1 km i år 🙂
http://www.malmosimmet.se/
Man kan ju alltid anmäla sig till Malmösimmet 🙂 Är bara en glad hobbysimmare så jag ska testa 1 km i år 🙂