Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykel"Öppet Varv" på Vätternrundan
You need to log in to create posts and topics.

"Jag utgår från att de som inte förstått nöjet med att cykla i en grupp med gemensamt mål inte hållit på med någon lagsport heller."

Jonas, då utgår du från helt fel utgångspunkt. I alla fall om du ser på mig. Det kan säkert finnas de som du beskriver. M

"Efter ett halvt dygn slit är man tillbaka på samma plats! Vad har man uppnått med det?"

Christer, Inte ett jävla skit om vi ska vara ärliga. Vi har inte kommit någon stans, vi är tillbaka på ruta ett. Fan va kasst om man tänker efter. Men samtidig har

"Men springa, det vill jag göra själv. Åka längdskidor lika så och det gäller även cykling."

Ptja, då torde intresset för Vätternrundan vara begränsat.

Bägge sorterna är väl kul? Både att streta runt "själv" och inte ta emot draghjälp och att jobba sig runt som en väl fungerande maskin just att man genom att hjälpas åt kan uppnå något som itne fungerar annars. Jag stöter ihop med kompislöpare på alla möj

(t+) Exactemente 🙂

"Ptja, då torde intresset för Vätternrundan vara begränsat. "

Jonas, varför skulle det det? Läser du inte hela inlägget som jag skriver?

Där står b.la. följande.

"Bara jag, cykeln och asfalten. Och det gärna i både tio och tjugo timmar. Det gör mig ing

Hmm, intressant att ha som drivkraft att genomföra det 10 ggr, själv deltar jag för att det är roligt.

Startar 19.42 och har som mål att köra fort utan draghjälp, men nu börjar jag överväga att kanske satsa på en 24-timmars istället och försöka ta det så

Hej Linus.

"Hmm, intressant att ha som drivkraft att genomföra det 10 ggr, själv deltar jag för att det är roligt."

Jag cyklar bara för att det är roligt att cykla. Annat vår snudd på att vara dumt, enligt mig.

Men drivkraften att cykla VR som lopp är

Det enda jag ville ha sagt i denna tråd är att det finns alternativ och att VR är överskattat, iallafall om man frågar mig.. förstår helt ärligt inte denna "maniska" fokusering på ett enda lopp när det går så mycket andra lopp och tävlingar som är betydli

Agree på den Per. 🙂