Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 08:15Upp ur sandlådan nu ni bägge.
Upp ur sandlådan nu ni bägge.
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 08:35Nej Andrew! uppmana inte till något dumt 😉
Nej Andrew! uppmana inte till något dumt 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 08:39Klart man kan, man kan ha synpunkter både på existerande lopp och tänkta lopp, hur det borde vara. Vem vet någon som läser det här kanske antingen är med och startar ett lopp, eller har inflytande över ett lopp nu eller i framtiden.
Man kan ju hoppas! Oc
Klart man kan, man kan ha synpunkter både på existerande lopp och tänkta lopp, hur det borde vara. Vem vet någon som läser det här kanske antingen är med och startar ett lopp, eller har inflytande över ett lopp nu eller i framtiden.
Man kan ju hoppas! Oc
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 08:53Jag får inte plats sedan han vurpade i den.
Jag får inte plats sedan han vurpade i den.
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 09:06Men inte burpade hoppas jag ...
Men inte burpade hoppas jag ...
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 09:53Humor (H)
Humor (H)
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 11:22"Har du varit och lekt vaktsoldat på Forsmark nu?"
Och varför skulle jag det. Du kanske leker än det en och än det andra. Ja helt uppenbart gör du det. Men åk du ner dit och lek om du nu tyker att det verkar så roligt. Du kan hälsa Björn från mig. Trevli
"Har du varit och lekt vaktsoldat på Forsmark nu?"
Och varför skulle jag det. Du kanske leker än det en och än det andra. Ja helt uppenbart gör du det. Men åk du ner dit och lek om du nu tyker att det verkar så roligt. Du kan hälsa Björn från mig. Trevli
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 11:27LL
Du har för få eklöv för att det ska funka. T.o.m. Sverre saknar ett par för att kunna kommendera mig ”Ligg”. Bara så du vet. Fan vet om Gud kan det?
Mmmmm kanske ev att han kan det. Men jag är inte helt 100 på det.Vänligen
P.
LL
Du har för få eklöv för att det ska funka. T.o.m. Sverre saknar ett par för att kunna kommendera mig ”Ligg”. Bara så du vet. Fan vet om Gud kan det?
Mmmmm kanske ev att han kan det. Men jag är inte helt 100 på det.
Vänligen
P.
Quote from Elias Engqvist on 12 October 2012, 13:24Gud finns inte!
Gud finns inte!
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 13:59"Mmmm" = Mamma?
Du menar att du inte ens lägger dig platt om jag skriker "Flygare, skydd!" alt "Flygspaning, skydd!"? Eller måste kung och riksdag proklamera först? 😉
(Eller lite automateld? Inte för jag har nån alltså ...)
"Mmmm" = Mamma?
Du menar att du inte ens lägger dig platt om jag skriker "Flygare, skydd!" alt "Flygspaning, skydd!"? Eller måste kung och riksdag proklamera först? 😉
(Eller lite automateld? Inte för jag har nån alltså ...)