Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 23:41Fattar inte denna fokusering på vr. Så himla kul lopp är det inte och det finns massor med andra lopp att cykla som dessutom är roligare
Fattar inte denna fokusering på vr. Så himla kul lopp är det inte och det finns massor med andra lopp att cykla som dessutom är roligare
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 20:15Bra Per!
Bra Per!
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 14:37Håller med Per, David mfl..
Vätternrundan är långtråkigt, det enda som egentligen är kul med vätternrundan är att alla känner till loppet så att det går att prata om det vid fikabordet på jobbet... Jag har cyklat vättern 3ggr, senast 2009, kommer nog al
Håller med Per, David mfl..
Vätternrundan är långtråkigt, det enda som egentligen är kul med vätternrundan är att alla känner till loppet så att det går att prata om det vid fikabordet på jobbet... Jag har cyklat vättern 3ggr, senast 2009, kommer nog al
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 15:18Peter, så du menar alltså det är ont om långlopp i min del av Sverige 😉
Peter, så du menar alltså det är ont om långlopp i min del av Sverige 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 13:49Alla frågor som tas upp i den här tråden har varit viktiga för nybörjaren. Jag tackar och tar emot.
MEN.....
den som vill köra ett visst lopp kan väl få göra det utan att man måste förklara varför, eller hur?
Alla frågor som tas upp i den här tråden har varit viktiga för nybörjaren. Jag tackar och tar emot.
MEN.....
den som vill köra ett visst lopp kan väl få göra det utan att man måste förklara varför, eller hur?
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 13:51Du menar ett icke existerande lopp?
Du menar ett icke existerande lopp?
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 14:13Det tror jag inte att hon menade med
"den som vill köra ett visst lopp kan väl få göra det utan att man måste förklara varför, eller hur?"
Hon menade troligen att de som vill köra ett visst lopp kan väl få göra det utan att de måste förklara varför de
Det tror jag inte att hon menade med
"den som vill köra ett visst lopp kan väl få göra det utan att man måste förklara varför, eller hur?"
Hon menade troligen att de som vill köra ett visst lopp kan väl få göra det utan att de måste förklara varför de
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 14:25Nu handlar tråden om ett icke existerande lopp.
Nu handlar tråden om ett icke existerande lopp.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 23:17"Nu handlar tråden om ett icke existerande lopp."
Men det gjorde uppenbart inte inlägget. Så sluta tramsa och svamla David.
Vänligen
P.
"Nu handlar tråden om ett icke existerande lopp."
Men det gjorde uppenbart inte inlägget. Så sluta tramsa och svamla David.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 07:48Har du varit och lekt vaktsoldat på Forsmark nu?
Har du varit och lekt vaktsoldat på Forsmark nu?