Quote from Lena Bjerlöw on 8 October 2012, 09:38Jag har kört VR 4 ggr, och 3 av de gångerna har jag köpt plats i andra hand under våren. Har aldrig betalat överpris, utan gett vad de betalat för platsen. Sen går det att byta starttid i mån av plats på plats i Motala.
Så ta det lugnt. Det kommer finnas
Jag har kört VR 4 ggr, och 3 av de gångerna har jag köpt plats i andra hand under våren. Har aldrig betalat överpris, utan gett vad de betalat för platsen. Sen går det att byta starttid i mån av plats på plats i Motala.
Så ta det lugnt. Det kommer finnas
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 09:38De gånger vi har försökt har det inte varit något problem att byta till en morgontid i den mån man inte har haft en innan, men man kan inte räkna med att hamna i exakt samma grupp om man är ett par stycken.
Det sagt är det ganska många som föredrar att k
De gånger vi har försökt har det inte varit något problem att byta till en morgontid i den mån man inte har haft en innan, men man kan inte räkna med att hamna i exakt samma grupp om man är ett par stycken.
Det sagt är det ganska många som föredrar att k
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 10:01Hej Karin
Exempelvis så kostade platser i Ride of Hopes grupper 1500kr, varav 500kr går till barncancerfonden. Sen är det krav på minst RoH tröja, vilket är ungefär 500kr till (varav en del där också går till barncancerfonden).
Hej Karin
Exempelvis så kostade platser i Ride of Hopes grupper 1500kr, varav 500kr går till barncancerfonden. Sen är det krav på minst RoH tröja, vilket är ungefär 500kr till (varav en del där också går till barncancerfonden).
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 13:42Ride of Hope är inte normen, de har fyra av mer än 400 startgrupper.
De klubbar som gör klubbanmälan har naturligtvis större möjlighet att välja tider men alla tider efter 03:00 är inte klubbtider. Sedan finns det olika krav från klubbarna. Jag antar at
Ride of Hope är inte normen, de har fyra av mer än 400 startgrupper.
De klubbar som gör klubbanmälan har naturligtvis större möjlighet att välja tider men alla tider efter 03:00 är inte klubbtider. Sedan finns det olika krav från klubbarna. Jag antar at
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 13:46Återigen, om någon som har en klubbtid väljer att sälja sin startplats så finns det inget som säger att den som köper är tvungen att lägga ut extra pengar på medlemskap, kläder och dylikt. Säljaren kan så klart själv välja att bara sälja till andra klubbk
Återigen, om någon som har en klubbtid väljer att sälja sin startplats så finns det inget som säger att den som köper är tvungen att lägga ut extra pengar på medlemskap, kläder och dylikt. Säljaren kan så klart själv välja att bara sälja till andra klubbk
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 13:48Det måste vara lättare att hitta något annat lopp än all denna panik.
Det måste vara lättare att hitta något annat lopp än all denna panik.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 14:03Varför inte Mälaren runt? Lite längre men ingen trängsel
Varför inte Mälaren runt? Lite längre men ingen trängsel
Quote from Marcus Larsson on 8 October 2012, 15:01Panik nu
Ångest i juni
Panik nu
Ångest i juni
Quote from Sandra Näslund on 8 October 2012, 17:29I runda slängar så har det varit 3000-4000 anmälda cyklister som inte dykit upp till start, de senaste åren - så ta det lugnt och betala inga överpriser...
Det finns säkert en och annan som köpt startplats bara för att sälja vidare.
I runda slängar så har det varit 3000-4000 anmälda cyklister som inte dykit upp till start, de senaste åren - så ta det lugnt och betala inga överpriser...
Det finns säkert en och annan som köpt startplats bara för att sälja vidare.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 17:37Håller med Ari - man ska absolut inte köpa ett startbevis nu. Säljaren ska ändra alla uppgifter på Mina sidor under perioden 1 apr-15 maj, att betala nu och hoppas att det sker - kan inte alla som funderar på det skicka pengarna till mig istället 😉
Håller med Ari - man ska absolut inte köpa ett startbevis nu. Säljaren ska ändra alla uppgifter på Mina sidor under perioden 1 apr-15 maj, att betala nu och hoppas att det sker - kan inte alla som funderar på det skicka pengarna till mig istället 😉