Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykel"Öppet Varv" på Vätternrundan
You need to log in to create posts and topics.

Aha, blirpriserna på andrahands-anmälnings-platserna dyrare efter tre också?

Du måste kanske betala medlemsavgifter, kläder, donationer eller annat för att få starta i deras startgrupp.

Tydligen räcker det att förhandsboka minst 30 platser så får man i princip välja starttid. Sen kan man göra vad man vill med dom. :-p

"Men hur stor är chansen att få köpa sig en plats till Vätternrundan 2013?"

Karin, den är stor skulle jag vilja påstå. Bara att vänta till i vår så tror jag du har en plats till VR 2013. Men säker kan man aldrig vara. Men jag skulle bli förvånad om du i

Herregud, man lär sig något varje dag.
Så det finns i princip inga vanliga starttider att få tag på efter kl.03.00? Bara klubbtider? Kostnader till klubbar och deras kläder, hur mycket kan det gå på?
Det känns som att det här kan dra iväg(ekonomiskt allts

Tack P! Vi hoppas på det bästa!

Karin. Som jag skrev så kan du säkert få tag i en plats i vår. Är du inte helt nöjd med "starttiden" så går det att byta i Motala innan starten. Ok, du får kanske inte exakt den starttid du önskade dig men kanske.

Vänligen

P.

Blir det lediga platser i en klubbs startgrupp går det alldeles utmärkt att byta till den utan att vara med i klubben, donera pengar eller köpa nya kläder. Om nu inte den som säljer platsen ställer som villkor att man ska vara medlem eller dylikt för att

I övrigt: Känn lugnet. Det kommer dyka upp platser på massa olika tider till försäljning. Det är mycket som kan hända innan det är dags för start.

Det blir kanske inställt.