Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÖ till ö Tv 4 sport
You need to log in to create posts and topics.

12

Kl 19-19:35 22sept från 2012

Den som kan säga vid vilken tidpunkt Robert R syns i bild vinner ett lila nagellack.

Missade båda visningarna på TV4 sport. Går den att hitta någonstans? Har letat på usla tv4play utan resultat.

Med vänlig hälsning, d

Jag sökte på "ö till ö" i sökfältet och fick träff - varav ett par relevanta.

En segerintervju i morgonsoffan och dessutom en om två deltagare från Umeå.

(Men även om jag lyckades hitta klippen så säger jag inte emot dig i din bedömning av sidan...)

Fast dokumentären har jag inte hittat nånstans. Den är betydligt mycket längre än de där snuttarna, en halvtimma har jag för mig. Vi har den inspelad så ni får komma hit och titta 🙂

Håkan sergerintervjun är från 2011. Jag menade filmen från 2012 som gick på TV4 sport förra veckan.

Och min inbjudan står fast om du är i närheten av västkusten nån gång. Men det måste väl finnas nån som spelat in den mer än oss. Hade vi haft möjlighet att fippla ut inspelningen ur boxen så hade du fått en kopia men vi har hopplöst gamla prylar här.

My bad...

🙁

Vad som visas/inte visas på playkanaler kan ju säkert bero på rättigheter. Vet inte hur det kan vara i det här fallet.

Det är väl i och för sig ett generellt problem men tv4play är väl inte min favoritkanal. Kanske är annorlunda om man är premiumkund...

Finns för övrigt en del snuttar från årets upplaga på Youtube som addnature verkar ha lagt upp. Med reservation för att

Men alltså, jag hade betalat bra med pengar för att få köpa filmen ju och jag tror många som gjorde loppet oxå skulle kunna tänka sig det. Eller tänker jag fel? Fem gjorde produktionen, på vems uppdrag och vems pengar? Fick de ett så exklusivt kontrakt me

12