Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 16:36Den som spelat in den kan väl lägga upp den på youtube?
Den som spelat in den kan väl lägga upp den på youtube?
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 16:38Säkert men det får de väl knappast om de tecknat avtal med en TV-kanal.
Säkert men det får de väl knappast om de tecknat avtal med en TV-kanal.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 16:59Utan att veta säkert i det här fallet så gissar jag att det är en produktion gjord av Ö till ö (genom ett produktionsbolag) och att de sen har betalat ett antal kronor till TV4 sport för att den ska visas. Det kan i så fall innebära att den senare kan bli
Utan att veta säkert i det här fallet så gissar jag att det är en produktion gjord av Ö till ö (genom ett produktionsbolag) och att de sen har betalat ett antal kronor till TV4 sport för att den ska visas. Det kan i så fall innebära att den senare kan bli
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 18:41Ah, tack. Ett troligt scenario iaf. Jag kunde inte komma på nåt alls jag 🙂
Ah, tack. Ett troligt scenario iaf. Jag kunde inte komma på nåt alls jag 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 13:06Filmen ligger uppe på Ö till Ö hemsidan nu, bara att titta 🙂
Filmen ligger uppe på Ö till Ö hemsidan nu, bara att titta 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 15:08Pluttepyttefönster med ingen möjlighet till fullskärm? Hmpf. Men bra ändå!
Pluttepyttefönster med ingen möjlighet till fullskärm? Hmpf. Men bra ändå!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 16:17ctrl-+ för att zooma in funkade iaf i Chrome för att hamna närmare fullskärmsuppspelning.
http://www.otillo.se/o-till-o-tv/
ctrl-+ för att zooma in funkade iaf i Chrome för att hamna närmare fullskärmsuppspelning.
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 09:09Mycket kul att se! Bra gjort film också!
Mycket kul att se! Bra gjort film också!