Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning>3200 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Det ger ett snitt på:

(avrundat)

27 mil per månad
62 km per vecka
8 km per dag
0,55 km per vaken timme (vid 8 timmars sömn)

🙂

Nu kör vi! Lycka till!

Skriv gärna in i tråden att du är med på målet och kanske vad du mäktat med tidigare 🙂

Jag sprang 314 mil 2015 vilket var min högsta årsmängd hittills.
Vore kul att toppa det 🙂

Bravo

Så här 22 dagar in på året ligger jag på 31 mil när målnivån är 19 mil.
Det är Sandsjöbackas ultratrippel på 15 mil förra helgen som utgör försprånget. Skall försöka hålla i nu, har ju Kiel Marathon i slutet av februari.
🙂

Ingen mer som vill sätta mål

Jag hoppas på 250-300 för 2016 för tillfället men om jag får in fler långpass och inte får för många uppehåll pga sjukdomar eller skador kan det t.o.m. bli 3200km ? 🙂 Just det, det bästa jag mäktat med tidigare är 300mil 2014 😉

Härligt!

Jag är uppe på 56 mil mot målet (320 mil 2016) som ligger på 41 mil idag.

Mitt drömmål, 1 mil om dagen 366 mil 2016 ligger på 47 mil för dagen 🙂

Bra sprunget Anders! 1 mil om dagen är imponerande 🙂

Blir lite lättare tycker jag att få variationen till våren när man lättare kan ta sig ut i spår och skogen.

Året började bra för mig med flera 6-milaveckor men nu har lite vad/vrist-känning gjort a

Jag ligger på bra nu på grund av Sandsjöbacka för några veckor sedan och Kiel marathon nästa vecka. Sen finns risken att jag dippar i träningen, orkar sällan hålla i gång hela tiden.

Men jag skall försöka vara flitigt! 🙂

Passerade 50-milasträcket efter kvällens intervallpass 🙂

Härligt!

Idag ligger jag på + 13 mil på 320 mil (67 mil löpta och målet på 54 mil) och + 5 mil på 366 mil (målet på 62 mil).

🙂

Men 1 mil om dagen är tufft att hålla i längden eftersom jag väldigt sällan ligger över 7 mil på en vecka får man inte ha