Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 13:29Dessutom behöver de mest stöd och glada tillrop efter den 4 första timmarna 🙂
Dessutom behöver de mest stöd och glada tillrop efter den 4 första timmarna 🙂
Quote from Lotta W on 8 September 2007, 13:31Jag har inte så bråttom iväg... 🙂
Jag har inte så bråttom iväg... 🙂
Quote from Lars Mörrby on 8 September 2007, 13:42Exakt var är det? I närheten av simhallen??
Borde åka bort en sväng och kolla
Exakt var är det? I närheten av simhallen??
Borde åka bort en sväng och kolla
Quote from Lotta W on 8 September 2007, 14:22Det är mellan ishallen och Söderleden. Slingan går runt fotbollsplanerna där.
Det är mellan ishallen och Söderleden. Slingan går runt fotbollsplanerna där.
Quote from Lena Bjerlöw on 9 September 2007, 19:13Christer o Anders, var ni där o kollade? Jag var helt uppe i springandet så jag såg inte er.
Är skitstolt över min prestation iaf, jag klarade det! 🙂 Kom på 11e plats med ca 48700m.
Christer o Anders, var ni där o kollade? Jag var helt uppe i springandet så jag såg inte er.
Är skitstolt över min prestation iaf, jag klarade det! 🙂 Kom på 11e plats med ca 48700m.
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 19:15Grattis Karin! Du var en hjälte så som du kämpade!!
Grattis Karin! Du var en hjälte så som du kämpade!!
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 19:17Jag är lika stolt jag, Karin, OCH som fick dela stuga OCH våningssäng med duktiga du! *s*
//Maria på delad 13:e plats (V)
Jag är lika stolt jag, Karin, OCH som fick dela stuga OCH våningssäng med duktiga du! *s*
//Maria på delad 13:e plats (V)
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 19:39Grattis även till dig Maria. Själv vaknade jag med halsont och feber i morse, så det var väl rätt av mig att stiga av tävlingen i går efter 3,5 timmar.
Grattis även till dig Maria. Själv vaknade jag med halsont och feber i morse, så det var väl rätt av mig att stiga av tävlingen i går efter 3,5 timmar.
Quote from Viktor Wrede on 9 September 2007, 19:39Grattis till er alla för "superman/superwomen"-prestationer!! Jätteduktigt!! Hoppas kunna vara klar för att delta i något 6 timmars nästa år...själv var jag och genomförde en slags mini-klassiker igår: 1h jymping följt av 2 mil på cykel och 5 km löpning.
Grattis till er alla för "superman/superwomen"-prestationer!! Jätteduktigt!! Hoppas kunna vara klar för att delta i något 6 timmars nästa år...själv var jag och genomförde en slags mini-klassiker igår: 1h jymping följt av 2 mil på cykel och 5 km löpning.
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 19:45Tack än en gång, Kaj, som öppnade denna dörren för mig! Jag är så glad att jag nästan smäller av *s*
Nej, det är bannemig inte något att skämmas för, Pia. Det är ju grymt bra! Grattis!! Roligt med en sådan varierad tävling. Det skulle jag också vilja tes
Tack än en gång, Kaj, som öppnade denna dörren för mig! Jag är så glad att jag nästan smäller av *s*
Nej, det är bannemig inte något att skämmas för, Pia. Det är ju grymt bra! Grattis!! Roligt med en sådan varierad tävling. Det skulle jag också vilja tes