Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarÅBY 6-timmars
You need to log in to create posts and topics.

Visst är vi stolta alla fyra i skånestugan - numera ultralöpare allihopa(H:)

Grattis både Maria och Kaj med! Det var en superkul helg! Jättekul att få träffa er på "riktigt" med! Vilket superwomanteam i stugan Maria, tänk 4 duktiga stollar på sån liten yta, inte ofta man träffa så många som är lika galen som en själv! 😉

Hoppas d

Jo, jag och Chister var där.
Vi hejade på dig 2 ggr Karin , den första förde du inte alls tror jag (musik i lurarna och vi ropade från bakom din rygg från matkontrollen)
Andra gången var precis innan vi drog, strax efter 4 h tror jag. Då stod vi vid resul

Meeh......det var ju jag som hade den käcka "äldre-amerikansk-golfande-dam"-skärmen och fyllenäsa och var lite långsammare än Karin 😀

Jag lägger upp lite bilder på min hemsida i morgon kväll. Innehåller bl.a. glada skånska tjejer ed röda näsor!

Karin 🙂 Jag visste att du skulle gilla massören 😉

Haha..ja hur unde man missa Maria med rööö-näsan? 🙂

Anders, ahaaa var DET ni..sorry att ja inte stanna, jag var helt uppe i att iaf FÖRSÖKA nå mina 50km som ja hade som mål, nådde nu inte riktigt dit, men jag tackar gud för den massören, han räddade mi

EDIT: borttaget... Dubbelklick när man e trött blir det två likadana mess vettu Karin...hrm

Grattis på er allihop! Härligt med alla nya ultrisar! (t+)
Karin> Hade jag känt igen dig hade jag hejat på dig med! Du får springa i Skövde också så ska jag heja 🙂

Grymt jobbat tjejer (hv) (hv) (hv) (hv)
Jag är SÅ imponerad, (och lite avundsjuk (#) ).

Karin, visst var det vi: du var inne i total löpkoma då 🙂
Maria N, jag kollade efter dig men såg ingen med ditt startnummer: måste ha tajmat det dåligt :-/
Kaj pratade vi med: han tröstade sig med en öl 🙂