Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 19:49Visst är vi stolta alla fyra i skånestugan - numera ultralöpare allihopa(H:)
Visst är vi stolta alla fyra i skånestugan - numera ultralöpare allihopa(H:)
Quote from Lena Bjerlöw on 9 September 2007, 19:50Grattis både Maria och Kaj med! Det var en superkul helg! Jättekul att få träffa er på "riktigt" med! Vilket superwomanteam i stugan Maria, tänk 4 duktiga stollar på sån liten yta, inte ofta man träffa så många som är lika galen som en själv! 😉
Hoppas d
Grattis både Maria och Kaj med! Det var en superkul helg! Jättekul att få träffa er på "riktigt" med! Vilket superwomanteam i stugan Maria, tänk 4 duktiga stollar på sån liten yta, inte ofta man träffa så många som är lika galen som en själv! 😉
Hoppas d
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 19:51Jo, jag och Chister var där.
Vi hejade på dig 2 ggr Karin , den första förde du inte alls tror jag (musik i lurarna och vi ropade från bakom din rygg från matkontrollen)
Andra gången var precis innan vi drog, strax efter 4 h tror jag. Då stod vi vid resul
Jo, jag och Chister var där.
Vi hejade på dig 2 ggr Karin , den första förde du inte alls tror jag (musik i lurarna och vi ropade från bakom din rygg från matkontrollen)
Andra gången var precis innan vi drog, strax efter 4 h tror jag. Då stod vi vid resul
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 19:59Meeh......det var ju jag som hade den käcka "äldre-amerikansk-golfande-dam"-skärmen och fyllenäsa och var lite långsammare än Karin 😀
Meeh......det var ju jag som hade den käcka "äldre-amerikansk-golfande-dam"-skärmen och fyllenäsa och var lite långsammare än Karin 😀
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 20:02Jag lägger upp lite bilder på min hemsida i morgon kväll. Innehåller bl.a. glada skånska tjejer ed röda näsor!
Karin 🙂 Jag visste att du skulle gilla massören 😉
Jag lägger upp lite bilder på min hemsida i morgon kväll. Innehåller bl.a. glada skånska tjejer ed röda näsor!
Karin 🙂 Jag visste att du skulle gilla massören 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 9 September 2007, 20:02Haha..ja hur unde man missa Maria med rööö-näsan? 🙂
Anders, ahaaa var DET ni..sorry att ja inte stanna, jag var helt uppe i att iaf FÖRSÖKA nå mina 50km som ja hade som mål, nådde nu inte riktigt dit, men jag tackar gud för den massören, han räddade mi
Haha..ja hur unde man missa Maria med rööö-näsan? 🙂
Anders, ahaaa var DET ni..sorry att ja inte stanna, jag var helt uppe i att iaf FÖRSÖKA nå mina 50km som ja hade som mål, nådde nu inte riktigt dit, men jag tackar gud för den massören, han räddade mi
Quote from Lena Bjerlöw on 9 September 2007, 20:02EDIT: borttaget... Dubbelklick när man e trött blir det två likadana mess vettu Karin...hrm
EDIT: borttaget... Dubbelklick när man e trött blir det två likadana mess vettu Karin...hrm
Quote from Sissel Svanøe on 9 September 2007, 20:24Grattis på er allihop! Härligt med alla nya ultrisar! (t+)
Karin> Hade jag känt igen dig hade jag hejat på dig med! Du får springa i Skövde också så ska jag heja 🙂
Grattis på er allihop! Härligt med alla nya ultrisar! (t+)
Karin> Hade jag känt igen dig hade jag hejat på dig med! Du får springa i Skövde också så ska jag heja 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 20:41Grymt jobbat tjejer (hv) (hv) (hv) (hv)
Jag är SÅ imponerad, (och lite avundsjuk (#) ).
Grymt jobbat tjejer (hv) (hv) (hv) (hv)
Jag är SÅ imponerad, (och lite avundsjuk (#) ).
Quote from Lotta W on 9 September 2007, 21:07Karin, visst var det vi: du var inne i total löpkoma då 🙂
Maria N, jag kollade efter dig men såg ingen med ditt startnummer: måste ha tajmat det dåligt :-/
Kaj pratade vi med: han tröstade sig med en öl 🙂
Karin, visst var det vi: du var inne i total löpkoma då 🙂
Maria N, jag kollade efter dig men såg ingen med ditt startnummer: måste ha tajmat det dåligt :-/
Kaj pratade vi med: han tröstade sig med en öl 🙂