Quote from Guest on 6 August 2008, 21:50jag börjar ställa en dum fråga, sen är det fritt fram att svara och att ställa egna "dumma frågor"
--> hur är det med musikspelare i tävlingar? får man nyttja sådan apparatur fritt?
jag börjar ställa en dum fråga, sen är det fritt fram att svara och att ställa egna "dumma frågor"
--> hur är det med musikspelare i tävlingar? får man nyttja sådan apparatur fritt?
Quote from Lotta W on 6 August 2008, 22:00Nej, inte nödvändigtvis. T ex får man inte använda det på Kalmar triathlon. Om man vänder på det: hur skall du höra alla hejarop om du har musik i öronen? 😉
Nej, inte nödvändigtvis. T ex får man inte använda det på Kalmar triathlon. Om man vänder på det: hur skall du höra alla hejarop om du har musik i öronen? 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 22:02Inga problem har jag märkt 😀
Mina proppar till spelaren sitter väl inte så bra eller ngt, men jag hör faktiskt vad som händer omkring med även när jag lyssnar på musik när jag springer, fast lite dämpat.
Inga problem har jag märkt 😀
Mina proppar till spelaren sitter väl inte så bra eller ngt, men jag hör faktiskt vad som händer omkring med även när jag lyssnar på musik när jag springer, fast lite dämpat.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 10:28Kostar det av testa ut skor på löplabbet?
Kostar det av testa ut skor på löplabbet?
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 10:32Nej det gör det inte.
Nej det gör det inte.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 10:34Nej, det ingår i servicen! Men som någon i en annan tråd påpekat så kan de var lite snåla med att bara kolla på ens gamla om man inte har deklarerat att man vill köpa nya.
Sen är min erfarenhet, och det verkar andra tycka också, att det kan vara lite dåli
Nej, det ingår i servicen! Men som någon i en annan tråd påpekat så kan de var lite snåla med att bara kolla på ens gamla om man inte har deklarerat att man vill köpa nya.
Sen är min erfarenhet, och det verkar andra tycka också, att det kan vara lite dåli
Quote from Jonas Täng on 7 August 2008, 10:49På triathlontävlingar brukar man inte få ha någon form av hörlurar. På löptävlingar är det tydligen tillåtet --> på Göteborgsvarvet såg jag flera stycken som hade det. Fast jag undrar varför? Det är ju kul att ha lite distraktion när man är ensam ute och
På triathlontävlingar brukar man inte få ha någon form av hörlurar. På löptävlingar är det tydligen tillåtet --> på Göteborgsvarvet såg jag flera stycken som hade det. Fast jag undrar varför? Det är ju kul att ha lite distraktion när man är ensam ute och
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 11:01Jag blev mest irriterad på publiken efter halva på Stockholm Marathon och då var musiken helt underbar att ha. På längre lopp kör jag musik, på kortare utan. Speciellt på marathon är det skönt att kunna gå in i sin egna värld och bara nöta på.
Jag blev mest irriterad på publiken efter halva på Stockholm Marathon och då var musiken helt underbar att ha. På längre lopp kör jag musik, på kortare utan. Speciellt på marathon är det skönt att kunna gå in i sin egna värld och bara nöta på.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 11:06Jag springer eller går ibland med musik, tycker musik kan hjälpa mig att hålla tempot, men har aldrig gjort det på tävling; nu sedan jag skaffat ny spelare har jag iaf kört en del med proppar i bägge öronen och funderar på om jag ska köra med _en_ på näst
Jag springer eller går ibland med musik, tycker musik kan hjälpa mig att hålla tempot, men har aldrig gjort det på tävling; nu sedan jag skaffat ny spelare har jag iaf kört en del med proppar i bägge öronen och funderar på om jag ska köra med _en_ på näst
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 11:32Sessy:
Man får ha musik under lopp på landsväg, det finns iallafall ingen uttalad regel om att man INTE får det (så länge det inte stör övriga tävlande). Däremot får man inte medföra "mobiltelefon, radio, band- eller cd-spelare eller liknande utrustning
Sessy:
Man får ha musik under lopp på landsväg, det finns iallafall ingen uttalad regel om att man INTE får det (så länge det inte stör övriga tävlande). Däremot får man inte medföra "mobiltelefon, radio, band- eller cd-spelare eller liknande utrustning