Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:42Det är Runar Höjom, han fick alltid musikspelare langad till sig under sina maratonlopp både i Sverige och utomlands.
Det är Runar Höjom, han fick alltid musikspelare langad till sig under sina maratonlopp både i Sverige och utomlands.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:45Jag presterar bättre med musik i öronen. Så varför inte ha det på tävlingar då?
Jag presterar bättre med musik i öronen. Så varför inte ha det på tävlingar då?
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:48Fusk? Rytmdoping?
Fusk? Rytmdoping?
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:49"Jag presterar bättre med musik i öronen. Så varför inte ha det på tävlingar då?"
Exakt !
"Jag presterar bättre med musik i öronen. Så varför inte ha det på tävlingar då?"
Exakt !
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 13:54Jag presterar bättre med skor i fötterna. Räknas detta som dopping?
Jag presterar bättre med skor i fötterna. Räknas detta som dopping?
Quote from ellen olsson on 7 August 2008, 13:59_I_ fötterna? Det måste vara doping...
_I_ fötterna? Det måste vara doping...
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:01Dopping är en fågel!
Dopping är en fågel!
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:53Hur vet ni att det är musik? Det kanske är hans mamma som väser: spring nu din dj...el?! (#)
Hur vet ni att det är musik? Det kanske är hans mamma som väser: spring nu din dj...el?! (#)
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:54Det är hårdrock, Metallica. Och kanske några inslag av väsande morsa också, men det är inget som det talas högt om (H)
Det är hårdrock, Metallica. Och kanske några inslag av väsande morsa också, men det är inget som det talas högt om (H)
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 16:13Sara m fl: Kanske för att det i regel bara spelas pissmusik runt arenorna och i kommersiell radio. Hör jag Jason Mraz eller Madonna och Justin Timberlake under mitt Lidingölopp måste jag tyvärr bryta för att riva ned lite högtalare.
Och hurtiga utrop fr
Sara m fl: Kanske för att det i regel bara spelas pissmusik runt arenorna och i kommersiell radio. Hör jag Jason Mraz eller Madonna och Justin Timberlake under mitt Lidingölopp måste jag tyvärr bryta för att riva ned lite högtalare.
Och hurtiga utrop fr