Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 13:43Förklaringen lär inte handla om batteritiden, utan snarare motivationen till att springa "till musiken" och även avbrottet det innbär att få in något nytt i loppet efter ungefär halva sträckan.
Förklaringen lär inte handla om batteritiden, utan snarare motivationen till att springa "till musiken" och även avbrottet det innbär att få in något nytt i loppet efter ungefär halva sträckan.
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 15:07(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 16:05Gör Runar grimaserna för att han lyssnar på hårdrock eller för att det är jobbigt att springa marathon?
Gör Runar grimaserna för att han lyssnar på hårdrock eller för att det är jobbigt att springa marathon?
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 16:27För att fylla i svaret (att mjölksyra inte kommer från laktosen) till Madeleines fråga:
Mjölksyra bildas när kroppen tar glykogenet i kroppen för att bilda ATP (adenosintrifosfat). ATP är det primära direktbränslet i cellerna.
Mjölksyran förbrukas genom
För att fylla i svaret (att mjölksyra inte kommer från laktosen) till Madeleines fråga:
Mjölksyra bildas när kroppen tar glykogenet i kroppen för att bilda ATP (adenosintrifosfat). ATP är det primära direktbränslet i cellerna.
Mjölksyran förbrukas genom
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 16:55Att lyssna på hårdrock under maran; ja det kan ju vara på DET viset, att man hatar hårdrock, och då måste man springa svinfort för att slippa plågan?
Att lyssna på hårdrock under maran; ja det kan ju vara på DET viset, att man hatar hårdrock, och då måste man springa svinfort för att slippa plågan?
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 10:08Jenny,jo nu fick jag iaf svaret 🙂
Jenny,jo nu fick jag iaf svaret 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 10:09Camilla,okis tack så mycket då vet jag ,för jag hittade en jättegod och ganska nyttig dressing till lax :9
Camilla,okis tack så mycket då vet jag ,för jag hittade en jättegod och ganska nyttig dressing till lax :9
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 10:11Henrik ,tack så mycket för svaret ,för det stod på fisk och dilldressingen jag köpte till lax att den innehåller mjölksyra,var därför jag blev fundersam
Henrik ,tack så mycket för svaret ,för det stod på fisk och dilldressingen jag köpte till lax att den innehåller mjölksyra,var därför jag blev fundersam
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 11:43Är det inte "syrad mjölk" som avses då? Typ yoghurt, filmjölk mm
Är det inte "syrad mjölk" som avses då? Typ yoghurt, filmjölk mm
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 13:15Mjölksyra är som sagt inte detsamma som mjölksocker (laktos) så det är ingen risk för magplågor för laktosintoleranta (dressingfrågan).
Det finns ju mjölksyrade grönsaker och de anses ju i vissa kretsar vara rena hälsokuren för oroliga magar - även de lak
Mjölksyra är som sagt inte detsamma som mjölksocker (laktos) så det är ingen risk för magplågor för laktosintoleranta (dressingfrågan).
Det finns ju mjölksyrade grönsaker och de anses ju i vissa kretsar vara rena hälsokuren för oroliga magar - även de lak