Quote from Karro Larsson on 9 August 2008, 13:45madelene: När du skrev mjölksyra, tänkte jag på det i armarna.. men det kanske är samma som i laxen.. vad vet jag. 🙂
madelene: När du skrev mjölksyra, tänkte jag på det i armarna.. men det kanske är samma som i laxen.. vad vet jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 13:48Jag hade nog inte kunnat springa en enda km utan musik 🙁
Jag hade nog inte kunnat springa en enda km utan musik 🙁
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 14:38me ipod springer man länge om den e fulladdad... 12 h håller min 🙂 😉
me ipod springer man länge om den e fulladdad... 12 h håller min 🙂 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 13:48Peter det står på den fisk och dilldressingen innehållsförteckning (mjölksyra)
Peter det står på den fisk och dilldressingen innehållsförteckning (mjölksyra)
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 13:49sofia, jo det finns ju även mjölksyra i armarna när man tränar ehehe 🙂
sofia, jo det finns ju även mjölksyra i armarna när man tränar ehehe 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 14:40Och mitt svar syftade på mjöksyran i benen, eftersom detta är en löpgrupp 😀
Annars bildas väl antagligen mjölksyran i mat av någon liknande process, fast av
bakterier istället för muskelceller, dvs vid förbränning av kolhydrater vid brist på syre.
Kansk
Och mitt svar syftade på mjöksyran i benen, eftersom detta är en löpgrupp 😀
Annars bildas väl antagligen mjölksyran i mat av någon liknande process, fast av
bakterier istället för muskelceller, dvs vid förbränning av kolhydrater vid brist på syre.
Kansk
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 15:22Sluta upp med att säga "dum fråga"! Det finns inga dumma frågor. Den enda dumma fråga som du möjligen har är den du inte ställer. Utan frågor kommer vi aldrig att utvecklas. 🙂
Sluta upp med att säga "dum fråga"! Det finns inga dumma frågor. Den enda dumma fråga som du möjligen har är den du inte ställer. Utan frågor kommer vi aldrig att utvecklas. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 17:58Man kan ju undra hur alla löpare gjorde förr, när det inte fanns musikspelare som man kunde ha med sig på en löprunda eller löptävling? 😉
Har man respekt för sina medmänniskor så undviker man fördövningsutrustningen. Självfördövade blindstyren finns det
Man kan ju undra hur alla löpare gjorde förr, när det inte fanns musikspelare som man kunde ha med sig på en löprunda eller löptävling? 😉
Har man respekt för sina medmänniskor så undviker man fördövningsutrustningen. Självfördövade blindstyren finns det
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 18:53En bergssprängare på axeln är det enda rätta!
En bergssprängare på axeln är det enda rätta!
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 18:59En bergsprängare i var hand om man vill vara riktigt manlig.
En bergsprängare i var hand om man vill vara riktigt manlig.