Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 19:57Lars: ....och glöm för allt i världen inte stretcha.
Apropå arbete: tar musten ur en. Det går segt att springa efter en dag på jobbet. Inte bra.
Detta var ingen "dum fråga", bara ett dumt påstående.
🙂
Lars: ....och glöm för allt i världen inte stretcha.
Apropå arbete: tar musten ur en. Det går segt att springa efter en dag på jobbet. Inte bra.
Detta var ingen "dum fråga", bara ett dumt påstående.
🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 11:52exakt vad innebär "backintervaller"?
exakt vad innebär "backintervaller"?
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:07Lägger in lite från www.marathon.se
Backe.
Leta upp en backe där du kan springa åtminstone 2 minuter uppför. Kör sedan intervaller uppför (tänk på att ha ett tempo som gör att den första intervallen är lika snabb som den sista), jogga sedan lugnt och fö
Lägger in lite från http://www.marathon.se
Backe.
Leta upp en backe där du kan springa åtminstone 2 minuter uppför. Kör sedan intervaller uppför (tänk på att ha ett tempo som gör att den första intervallen är lika snabb som den sista), jogga sedan lugnt och fö
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:13I början var jag också livrädd att ramla av löpbandet. Men det har hittils inte hänt. Men det skulle vara pinsamt OM det hände. Tänk om man skadade sig och var tvungen att förklara sig med att man trillat av löpbandet...
I början var jag också livrädd att ramla av löpbandet. Men det har hittils inte hänt. Men det skulle vara pinsamt OM det hände. Tänk om man skadade sig och var tvungen att förklara sig med att man trillat av löpbandet...
Quote from Elias Engqvist on 5 September 2008, 12:18man kan också snubbla på tröskeln till gymmet - hur ska man förklara det??? Det finns så mycket problem att tänka på!
man kan också snubbla på tröskeln till gymmet - hur ska man förklara det??? Det finns så mycket problem att tänka på!
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:25Okej, jag har 2 dumma frågor som jag knappt vågar skriva men, men...
Vad betyder pk och ffa? ..eller vad det nu heter..
Okej, jag har 2 dumma frågor som jag knappt vågar skriva men, men...
Vad betyder pk och ffa? ..eller vad det nu heter..
Quote from Elias Engqvist on 5 September 2008, 12:25ffa: framför allt
pk: politiskt korrekt kanske?
ffa: framför allt
pk: politiskt korrekt kanske?
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:28pk = politiskt korrekt (kan säkert betyda en massa annat också - du får säkert snart en massa skojiga förslag)
ffa = framför allt
Visst kan man snubbla över en tröskel också, men jag tror inte effekt skulle bli lika...grandios.
pk = politiskt korrekt (kan säkert betyda en massa annat också - du får säkert snart en massa skojiga förslag)
ffa = framför allt
Visst kan man snubbla över en tröskel också, men jag tror inte effekt skulle bli lika...grandios.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:28Vad betyder kk?
Vad betyder kk?
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:33ahaa.. i den finska skola jag går brukar vi också använda pk men då är det en förkortning på bästa kompis (paras kaveri) istället. Så döm om min förvåning när det dök upp på svenska sidor också...
Min sambo har åtminstone sagt att om någon frågar om ma
ahaa.. i den finska skola jag går brukar vi också använda pk men då är det en förkortning på bästa kompis (paras kaveri) istället. Så döm om min förvåning när det dök upp på svenska sidor också...
Min sambo har åtminstone sagt att om någon frågar om ma