Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 19:35Döva löpare ska alltså hålla sig på löpbandet. Bra att veta.
Döva löpare ska alltså hålla sig på löpbandet. Bra att veta.
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 20:09Nä, personer som är döva har lärt sig att använda ögon och andra sinnen för att kompensera för bristen på hörsel. Så är ytterst sällan fallet med självfördövade personer.
Nä, personer som är döva har lärt sig att använda ögon och andra sinnen för att kompensera för bristen på hörsel. Så är ytterst sällan fallet med självfördövade personer.
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 22:50nej, jag vet att det egentligen inte finns några dumma frågor, men jag kallade tråden för det ändå, för att lägga den på en nivå som gör att folk vågar fråga saker de länge undrat över 😉
typ så
nu undrar jag om någon vet var/vad namnet funbeat kommer fr
nej, jag vet att det egentligen inte finns några dumma frågor, men jag kallade tråden för det ändå, för att lägga den på en nivå som gör att folk vågar fråga saker de länge undrat över 😉
typ så
nu undrar jag om någon vet var/vad namnet funbeat kommer fr
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 22:56http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=242477
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 23:40ah! tack så mcket!
ah! tack så mcket!
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 23:36Hur fan laddar man upp bilder till sin presentation? Där i högerspalten? Jag börjar känna mig löjlig nu...
Hur fan laddar man upp bilder till sin presentation? Där i högerspalten? Jag börjar känna mig löjlig nu...
Quote from Fredrik Närenfors on 11 August 2008, 23:42Om du trycker Ctrl-F5 så laddar du om sidan och tömmer cachen, då brukar den nya bilden dyka upp.
Edit: Men i detta fall hjälpte det inte så du måste ha menat något annat.
Om du trycker Ctrl-F5 så laddar du om sidan och tömmer cachen, då brukar den nya bilden dyka upp.
Edit: Men i detta fall hjälpte det inte så du måste ha menat något annat.
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 11:16En annan fråga: Borde jag ägna mig åt arbete så här första dagen efter semestern, eller ska jag fortsätta läsa trådar och bloggar på FB?
En annan fråga: Borde jag ägna mig åt arbete så här första dagen efter semestern, eller ska jag fortsätta läsa trådar och bloggar på FB?
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 18:00Lars, det är helt uppenbart att du måste mjukstarta. Du vill väl inte dra på dig en massa skador i onödan? Nej, jag tänkte väl det. Finns ingen anledning att jobba första dagen efter semestern. Nej, ta det lugnt och skriv en massa inlägg på funbeat i stä
Lars, det är helt uppenbart att du måste mjukstarta. Du vill väl inte dra på dig en massa skador i onödan? Nej, jag tänkte väl det. Finns ingen anledning att jobba första dagen efter semestern. Nej, ta det lugnt och skriv en massa inlägg på funbeat i stä
Quote from mårten jansson on 12 August 2008, 18:50Malene: Jag tror du menar bilderna som man laddar upp i samband med ett träningspass. Det gör du under fotografier när du reggar träningspasset!
Malene: Jag tror du menar bilderna som man laddar upp i samband med ett träningspass. Det gör du under fotografier när du reggar träningspasset!