Quote from Guest on 15 January 2011, 16:17”Öfre all in”
En guldkantat erövring står på tur
12 februari 09:00 från SVAMPEN, Stureplan, löper trupperna ut med mål att inta Öfre Östermalm. Genomgång kl 0845 utanför T-Jarlen/pressbyrån T-banan Östermalmstorg.
Vi börjar med att slå en guldring run
”Öfre all in”
En guldkantat erövring står på tur
12 februari 09:00 från SVAMPEN, Stureplan, löper trupperna ut med mål att inta Öfre Östermalm. Genomgång kl 0845 utanför T-Jarlen/pressbyrån T-banan Östermalmstorg.
Vi börjar med att slå en guldring run
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 16:27Långpass för alla som laddar inför Ursviks Ultra, TEC osv eller bara vill springa en sväng.
Långpass för alla som laddar inför Ursviks Ultra, TEC osv eller bara vill springa en sväng.
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 16:36Vet någon om det finns förvaringsboxar nära Stureplan där vi kan lägga ombyteskläder?
/af Hedlund 😉
Vet någon om det finns förvaringsboxar nära Stureplan där vi kan lägga ombyteskläder?
/af Hedlund 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 21:25Det låter ju nice. Frågan är om man kommer att köra Engelbrektsloppet som är dagen därpå. I så fall kan det bli tajt.
Det låter ju nice. Frågan är om man kommer att köra Engelbrektsloppet som är dagen därpå. I så fall kan det bli tajt.
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 22:04Stefan haka en bit och tänk dig att detta pass peppar extra inför söndagen där 60 km skidor är fokus. Ultra tempo erbjuds.
Stefan haka en bit och tänk dig att detta pass peppar extra inför söndagen där 60 km skidor är fokus. Ultra tempo erbjuds.
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 22:44Fikatempo är ju sällan särskilt ansträngande. Kan mycket väl hända att det blir några kilometrar af Öster.
Fikatempo är ju sällan särskilt ansträngande. Kan mycket väl hända att det blir några kilometrar af Öster.
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 01:12Ta ett snack med Balance (de har ju iaf "Running" bland sina klasser) som ligger på Lästmakargatan, om det inte blir ett JÄTTELOPP så har de ju omklädning/dusch mm 150m från Stureplan... bara ett tips
Ta ett snack med Balance (de har ju iaf "Running" bland sina klasser) som ligger på Lästmakargatan, om det inte blir ett JÄTTELOPP så har de ju omklädning/dusch mm 150m från Stureplan... bara ett tips
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 12:22Låter fiiiint, det här 🙂
Tänkt tempo?
undrar
LL
Låter fiiiint, det här 🙂
Tänkt tempo?
undrar
LL
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 12:29Låter skoj. Om jag har tid och kraft över så hänger jag på! (Man vet ju aldrig hur man mår efter en lång ultra)
Låter skoj. Om jag har tid och kraft över så hänger jag på! (Man vet ju aldrig hur man mår efter en lång ultra)
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 14:44Robrun: tack jag ska kolla
LL: vi springer inte ifrån någon, det funkade bra med en grupp när vi erövrade Kungsholmen och vi var 30 pers då (t+)
Marcus: vad är det för ultra som ligger tätt före? Karlstad?
Robrun: tack jag ska kolla
LL: vi springer inte ifrån någon, det funkade bra med en grupp när vi erövrade Kungsholmen och vi var 30 pers då (t+)
Marcus: vad är det för ultra som ligger tätt före? Karlstad?