Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarÖfre all in
You need to log in to create posts and topics.

”Öfre all in”

En guldkantat erövring står på tur

12 februari 09:00 från SVAMPEN, Stureplan, löper trupperna ut med mål att inta Öfre Östermalm. Genomgång kl 0845 utanför T-Jarlen/pressbyrån T-banan Östermalmstorg.

Vi börjar med att slå en guldring run

Långpass för alla som laddar inför Ursviks Ultra, TEC osv eller bara vill springa en sväng.

Vet någon om det finns förvaringsboxar nära Stureplan där vi kan lägga ombyteskläder?

/af Hedlund 😉

Det låter ju nice. Frågan är om man kommer att köra Engelbrektsloppet som är dagen därpå. I så fall kan det bli tajt.

Stefan haka en bit och tänk dig att detta pass peppar extra inför söndagen där 60 km skidor är fokus. Ultra tempo erbjuds.

Fikatempo är ju sällan särskilt ansträngande. Kan mycket väl hända att det blir några kilometrar af Öster.

Ta ett snack med Balance (de har ju iaf "Running" bland sina klasser) som ligger på Lästmakargatan, om det inte blir ett JÄTTELOPP så har de ju omklädning/dusch mm 150m från Stureplan... bara ett tips

Låter fiiiint, det här 🙂

Tänkt tempo?

undrar
LL

Låter skoj. Om jag har tid och kraft över så hänger jag på! (Man vet ju aldrig hur man mår efter en lång ultra)

Robrun: tack jag ska kolla
LL: vi springer inte ifrån någon, det funkade bra med en grupp när vi erövrade Kungsholmen och vi var 30 pers då (t+)
Marcus: vad är det för ultra som ligger tätt före? Karlstad?