Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarÖfre all in
You need to log in to create posts and topics.

Bernt, 24h i Esbo. Är iofs 2 veckor före, men man vet aldrig. Efter TEC 100 miles 2010 så tog det 12 dgr innan jag vågade kicka igång löpningen igen.

Karlstad 6H går 6 Feb. Det är definitivt för tätt inpå Esbo så det blir inget Karlstad för mig i år.

Däremot kan jag tänka mig att springa det här i någorlunda lugnt tempo. Fast jag nöjer mig nog med högst 45 km för jag tänkte försöka hänga med på hela u

Tänk dig som årets första långpass del 2. Liv du kommer hänga med. Jag lovar. Tempo det beror gruppen/vädret/underlaget tja du vet. Men tänk ultra-tempo.

mvh Daniel Von Becker

M+M: En sak i taget! Spring Espoo först, och Lycka till där, vänta sen inte för länge med att få igång påkarna. Tror ni kommer vara sugna på att vara med på Öfvre 😉

kul idé. Någon som vågar sig på en gissning hur långt det kan bli med alla smågator där?

Bernt, hur många stadsdelar har du "avverkat" nu?

Det här blir tredje. Södermalm, 113 km, nov 2009, Therese, Cecilia P och Torbjörn med på fm, bara jag sprang hela. Kungsholmen, feb 2010, ca 30 pers från start, 3 drottningar MarathonMia (arr), Miranda och Tene, och en kung (dubbelkung) korades efter 71 k

Hejsan,

Jag är nybörjare på löpning med lite extrakilob som ska bort. Mitt mål är att bli en LÖPARE!
Orkar jag hänga på? Springer ganska långsamt..

/Axa (Lena)

Det är går väldigt långsamt. Du får vara väldigt långsam om du inte ska orka hänga med. Distansen är ju som sagt valfri!

Coolt!

Trots att jag inte är någon långdistansare ännu (tränar inför min första mara) så kan man ju bara inte missa detta! Jag hänger med åtminstone till lunch, därefter får jag se. Ska på 40-års skiva efteråt och vill gärna kunna svänga på dom lurviga:)

Klart alla skall med och slå längrekord det vore en ära att ha några långpass debutanter med. Tänk att få bli greve över Öfre....