Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 21:26Ja, Mikael, jag räknar stenhårt med dig som semmelsällskap! 🙂
Ja, Mikael, jag räknar stenhårt med dig som semmelsällskap! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 21:27Jag skulle vilja ha en live-tracking på sällskapet så att det skulle gå att ansluta efter hand om andan skulle falla på. 😀
Jag skulle vilja ha en live-tracking på sällskapet så att det skulle gå att ansluta efter hand om andan skulle falla på. 😀
Quote from Elias Engqvist on 8 February 2011, 21:29Funkar med endomondo.com
Funkar med endomondo.com
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 21:30Jo jag vet, gäller bara att någon som är med kan tänka sig att bistå med tjänsten. 😉
Jo jag vet, gäller bara att någon som är med kan tänka sig att bistå med tjänsten. 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 21:38Funkar det med Endomondos gratisversion eller måste man uppgradera?
Edit: Tror jag upptäckte det, Online Tracking: On i settings. Borde funka.
Funkar det med Endomondos gratisversion eller måste man uppgradera?
Edit: Tror jag upptäckte det, Online Tracking: On i settings. Borde funka.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 21:41För visst lär ni väl hålla på större delen av dagen? Jag kanske kan kombinera det hela med min desperata jakt på en klänning som jag behöver få tag på ganska snart...man lär ju passera en och annan lämplig klädbutik på rundan. 😀
För visst lär ni väl hålla på större delen av dagen? Jag kanske kan kombinera det hela med min desperata jakt på en klänning som jag behöver få tag på ganska snart...man lär ju passera en och annan lämplig klädbutik på rundan. 😀
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 21:53Östermalm är ju inte så stort så det bör inte vara helt omöjligt att hitta oss. 🙂
Östermalm är ju inte så stort så det bör inte vara helt omöjligt att hitta oss. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 21:59Som Stefan säger så räcker det nog med att du ställer dig nånstans på mitten av Narvavägen och kollar så dyker det snart upp ett gäng löpgalningar i blickfältet. Då kan du ansluta.
Som Stefan säger så räcker det nog med att du ställer dig nånstans på mitten av Narvavägen och kollar så dyker det snart upp ett gäng löpgalningar i blickfältet. Då kan du ansluta.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 22:08Mmm, får se vad lördagen har att bjuda på i övrigt. Och hur akut jag känner det är med klänningsshoppandet. Tror tyvärr inte att det funkar med löpartights och funktionströja på bröllopet som stundar...
Mmm, får se vad lördagen har att bjuda på i övrigt. Och hur akut jag känner det är med klänningsshoppandet. Tror tyvärr inte att det funkar med löpartights och funktionströja på bröllopet som stundar...
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 22:19Äsch, du är ju helt fast i konventionerna. Så tragiskt. Klart att man ska gå på bröllop i det man trivs bäst i - dvs funkmaterial.
Äsch, du är ju helt fast i konventionerna. Så tragiskt. Klart att man ska gå på bröllop i det man trivs bäst i - dvs funkmaterial.