Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarÖfre all in
You need to log in to create posts and topics.

Ja, Mikael, jag räknar stenhårt med dig som semmelsällskap! 🙂

Jag skulle vilja ha en live-tracking på sällskapet så att det skulle gå att ansluta efter hand om andan skulle falla på. 😀

Funkar med endomondo.com

Jo jag vet, gäller bara att någon som är med kan tänka sig att bistå med tjänsten. 😉

Funkar det med Endomondos gratisversion eller måste man uppgradera?

Edit: Tror jag upptäckte det, Online Tracking: On i settings. Borde funka.

För visst lär ni väl hålla på större delen av dagen? Jag kanske kan kombinera det hela med min desperata jakt på en klänning som jag behöver få tag på ganska snart...man lär ju passera en och annan lämplig klädbutik på rundan. 😀

Östermalm är ju inte så stort så det bör inte vara helt omöjligt att hitta oss. 🙂

Som Stefan säger så räcker det nog med att du ställer dig nånstans på mitten av Narvavägen och kollar så dyker det snart upp ett gäng löpgalningar i blickfältet. Då kan du ansluta.

Mmm, får se vad lördagen har att bjuda på i övrigt. Och hur akut jag känner det är med klänningsshoppandet. Tror tyvärr inte att det funkar med löpartights och funktionströja på bröllopet som stundar...

Äsch, du är ju helt fast i konventionerna. Så tragiskt. Klart att man ska gå på bröllop i det man trivs bäst i - dvs funkmaterial.