Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 17:29När tv-bolagen har filmat er kan ni väl skicka dem vidare till Solna. Trettio typer med nr.lapp på bröstet som lullar runt en liten sjö i fem timmar borde väl också kunna locka rekord i tittarsiffror? 😉
När tv-bolagen har filmat er kan ni väl skicka dem vidare till Solna. Trettio typer med nr.lapp på bröstet som lullar runt en liten sjö i fem timmar borde väl också kunna locka rekord i tittarsiffror? 😉
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 18:35Sörensen har känningar i mediabranschen, det vet jag från Årets Sista Långlopp 2008 🙂
Sörensen har känningar i mediabranschen, det vet jag från Årets Sista Långlopp 2008 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 19:57Jajamensan, ABC föll ju pladask när jag kontaktade dom sist. Det pågår ju flera "stollerier" i ABC-området just den dagen - kanske en hint till dom om allihopa - att nu har det brutit ut fullständigt på dom däringa galningarna. 😀
Jajamensan, ABC föll ju pladask när jag kontaktade dom sist. Det pågår ju flera "stollerier" i ABC-området just den dagen - kanske en hint till dom om allihopa - att nu har det brutit ut fullständigt på dom däringa galningarna. 😀
Quote from Elias Engqvist on 9 February 2011, 20:27Dom här: http://abc.go.com/ ?
Dom här: http://abc.go.com/ ?
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 21:45F-n också, att min hemsida abcspringer.se inte funkar längre 🙁
F-n också, att min hemsida abcspringer.se inte funkar längre 🙁
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 22:33Ok! för mig om någon vill göra det (t+)
af Hedlund
Ok! för mig om någon vill göra det (t+)
af Hedlund
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 08:39Sisådär. Som stollepellen som en gång startade detta intagande av vår kungliga huvudstad ligger detta mig mycket varmt om hjärat - ABC är ärmed tipsade.
bild:i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/Sodermalm/Sdermalmsqueen.gif
Sisådär. Som stollepellen som en gång startade detta intagande av vår kungliga huvudstad ligger detta mig mycket varmt om hjärat - ABC är ärmed tipsade.
bild:i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/Sodermalm/Sdermalmsqueen.gif
Quote from Elias Engqvist on 10 February 2011, 09:10Kul bild! 🙂
Kul bild! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 17:55Man blir ju klart peppad när man ser alla galna;) inlägg. Frågan är bara ska man åka kommunalt och försöka hitta ett ställe och lägga sina prylar eller ta bilen. Tänkte inte vara med hela rundan och då blir problemet att bilen kan vara parkerad på fel stä
Man blir ju klart peppad när man ser alla galna;) inlägg. Frågan är bara ska man åka kommunalt och försöka hitta ett ställe och lägga sina prylar eller ta bilen. Tänkte inte vara med hela rundan och då blir problemet att bilen kan vara parkerad på fel stä
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 18:59Jag funderar också på att ta bilen. Eftersom det är lördag kan man ju parkera varsomhelst. Östermalm är inte jättestort. Parkerar man någonstans mellan Östermalmstorg och Karlaplan så står man ganska så strategiskt mitt i.
Jag funderar också på att ta bilen. Eftersom det är lördag kan man ju parkera varsomhelst. Östermalm är inte jättestort. Parkerar man någonstans mellan Östermalmstorg och Karlaplan så står man ganska så strategiskt mitt i.