Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarÖfre all in
You need to log in to create posts and topics.

När tv-bolagen har filmat er kan ni väl skicka dem vidare till Solna. Trettio typer med nr.lapp på bröstet som lullar runt en liten sjö i fem timmar borde väl också kunna locka rekord i tittarsiffror? 😉

Sörensen har känningar i mediabranschen, det vet jag från Årets Sista Långlopp 2008 🙂

Jajamensan, ABC föll ju pladask när jag kontaktade dom sist. Det pågår ju flera "stollerier" i ABC-området just den dagen - kanske en hint till dom om allihopa - att nu har det brutit ut fullständigt på dom däringa galningarna. 😀

Dom här: http://abc.go.com/ ?

F-n också, att min hemsida abcspringer.se inte funkar längre 🙁

Ok! för mig om någon vill göra det (t+)

af Hedlund

Sisådär. Som stollepellen som en gång startade detta intagande av vår kungliga huvudstad ligger detta mig mycket varmt om hjärat - ABC är ärmed tipsade.

bild:i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/Sodermalm/Sdermalmsqueen.gif

Kul bild! 🙂

Man blir ju klart peppad när man ser alla galna;) inlägg. Frågan är bara ska man åka kommunalt och försöka hitta ett ställe och lägga sina prylar eller ta bilen. Tänkte inte vara med hela rundan och då blir problemet att bilen kan vara parkerad på fel stä

Jag funderar också på att ta bilen. Eftersom det är lördag kan man ju parkera varsomhelst. Östermalm är inte jättestort. Parkerar man någonstans mellan Östermalmstorg och Karlaplan så står man ganska så strategiskt mitt i.