Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:33Bra förslag.
Lunchstoppet tar vi i Fältöversten, Karlaplan.
Bra förslag.
Lunchstoppet tar vi i Fältöversten, Karlaplan.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 23:24Jag tar bilen! om det är någon som vill ha skjuts från Nacka hållet så hojta till. Nu till något allvarligare dvs. tips på utrustning, dricka och tilltugg. Kom igen nu ni som är veteraner:)
Jag tar bilen! om det är någon som vill ha skjuts från Nacka hållet så hojta till. Nu till något allvarligare dvs. tips på utrustning, dricka och tilltugg. Kom igen nu ni som är veteraner:)
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 07:56Dubbar eller snöskor...dubbar eller snöskor det är frågan 😀
Dubbar eller snöskor...dubbar eller snöskor det är frågan 😀
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 07:59Jag kommer nog ta grovmönstrade löpskor utan dubbar.
I utrustningsväg räknar jag med att det räcker med vätskebälte. Mat finns ju att köpa överallt utmed gatorna.
Jag kommer nog ta grovmönstrade löpskor utan dubbar.
I utrustningsväg räknar jag med att det räcker med vätskebälte. Mat finns ju att köpa överallt utmed gatorna.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 10:18Jag är inte helt säker på att man vill ta bilen imorgon! Redan 5 dm snö på vägarna!
Jag är inte helt säker på att man vill ta bilen imorgon! Redan 5 dm snö på vägarna!
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 10:31Idag tog jag bilen till infartsparkeringen i Farsta Strand och tunnelbana därifrån. Det var nog smart för här i stan är det ganska svårframkomligt. Inga smågator är plogade.
Det fortsätter att snöa nu men det ska sluta efter lunch. Ska bli spännande att
Idag tog jag bilen till infartsparkeringen i Farsta Strand och tunnelbana därifrån. Det var nog smart för här i stan är det ganska svårframkomligt. Inga smågator är plogade.
Det fortsätter att snöa nu men det ska sluta efter lunch. Ska bli spännande att
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 11:59Jag kankse möter upp er någonstans för att äta/fika. Själv kommer jag dock inte att springa något eftersom jag har ont i halsen. Så se till att ha ljudet påslaget på era telefoner Daniel & Bernt! 🙂
När jag ändå roar mig i Stockholm så ska jag nog passa
Jag kankse möter upp er någonstans för att äta/fika. Själv kommer jag dock inte att springa något eftersom jag har ont i halsen. Så se till att ha ljudet påslaget på era telefoner Daniel & Bernt! 🙂
När jag ändå roar mig i Stockholm så ska jag nog passa
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 12:15Som sagt lite snö har inte hindrat mig att springa i stan, såväl på gatan som på trottoarerna. Kanske vi skall klä ut oss till en SUV?
Som sagt lite snö har inte hindrat mig att springa i stan, såväl på gatan som på trottoarerna. Kanske vi skall klä ut oss till en SUV?
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 16:01Hej,
Jag kommer inte att ta en sväng runt Öfvre i em. Underlaget kommer bli fint, tror jag, packad snö, kanske lite isigt där värmeslingor inte orkar helt och hållet.
Det blir grovmönstrat med metalldobbar.
Vätskebälte räcker, energikakor i fickan, vi sta
Hej,
Jag kommer inte att ta en sväng runt Öfvre i em. Underlaget kommer bli fint, tror jag, packad snö, kanske lite isigt där värmeslingor inte orkar helt och hållet.
Det blir grovmönstrat med metalldobbar.
Vätskebälte räcker, energikakor i fickan, vi sta
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 16:15Det är boka AF HEDLUND. Fint väder blir det oxå. -6 sol, moln och lite vind.
http://www.yr.no/stad/Sverige/Stockholm/Stockholm/time_for_time.html
lördag
kl 9
0 mm -8°
Laber bris
7?m/s 1019 hPa
Det är boka AF HEDLUND. Fint väder blir det oxå. -6 sol, moln och lite vind.
http://www.yr.no/stad/Sverige/Stockholm/Stockholm/time_for_time.html
lördag
kl 9
0 mm -8°
Laber bris
7?m/s 1019 hPa