Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarÖfre all in
You need to log in to create posts and topics.

Bra förslag.
Lunchstoppet tar vi i Fältöversten, Karlaplan.

Jag tar bilen! om det är någon som vill ha skjuts från Nacka hållet så hojta till. Nu till något allvarligare dvs. tips på utrustning, dricka och tilltugg. Kom igen nu ni som är veteraner:)

Dubbar eller snöskor...dubbar eller snöskor det är frågan 😀

Jag kommer nog ta grovmönstrade löpskor utan dubbar.

I utrustningsväg räknar jag med att det räcker med vätskebälte. Mat finns ju att köpa överallt utmed gatorna.

Jag är inte helt säker på att man vill ta bilen imorgon! Redan 5 dm snö på vägarna!

Idag tog jag bilen till infartsparkeringen i Farsta Strand och tunnelbana därifrån. Det var nog smart för här i stan är det ganska svårframkomligt. Inga smågator är plogade.

Det fortsätter att snöa nu men det ska sluta efter lunch. Ska bli spännande att

Jag kankse möter upp er någonstans för att äta/fika. Själv kommer jag dock inte att springa något eftersom jag har ont i halsen. Så se till att ha ljudet påslaget på era telefoner Daniel & Bernt! 🙂

När jag ändå roar mig i Stockholm så ska jag nog passa

Som sagt lite snö har inte hindrat mig att springa i stan, såväl på gatan som på trottoarerna. Kanske vi skall klä ut oss till en SUV?

Hej,
Jag kommer inte att ta en sväng runt Öfvre i em. Underlaget kommer bli fint, tror jag, packad snö, kanske lite isigt där värmeslingor inte orkar helt och hållet.
Det blir grovmönstrat med metalldobbar.
Vätskebälte räcker, energikakor i fickan, vi sta

Det är boka AF HEDLUND. Fint väder blir det oxå. -6 sol, moln och lite vind.

http://www.yr.no/stad/Sverige/Stockholm/Stockholm/time_for_time.html

lördag
kl 9
0 mm -8°
Laber bris
7?m/s 1019 hPa