Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarÖfre all in
You need to log in to create posts and topics.

Lena, en av löparna (Mikael) har en app till sin telefon:

http://www.greenalp.com/RealTimeTracker/index.php?guestmode=1&viewuser=mikael.forsstrom%40capian.se

Jag vet inte om appen funkade men jag hade den på under tiden jag hängde med vilket jag gjorde till kl 13:30 ca. Då lockade semlor för mycket så jag, LL och Emma bröt och satte oss på Sturekattens konditori istället.

Tack allihop för en trevlig dag! En extra eloge till herrarna Hedlund och Becker för initiativet. Mer såna här galenskaper åt folket 🙂

Hur många var ni som deltog?

Vi var 17 vid start. Oturligt nog så tappade vi Björn Sunesson ganska så tidigt. Han letade efter en vante och kom sedan aldrig ifatt oss.

Underbar dag 🙂 med (H) och mycket trevligt löpsällskap, tack till alla som var med. Jag avslutade efter 35k, årets längsta pass för mig :D.

Bra jobbat! Orken tog slut efter besäket i Råsta så jag kom inte o fikade med er som ni såg. Men nästa gång så är jag nog själv med o springer.

Tack till alla som ställde upp idag. Som arrangör blev jag lite tårögd av denna respons. Mer kommer. Surt att behöva bryta efter 33 men jag kände att kroppen strejkade efter 26 så det var insikts fullt att lyssna på signalerna.

Nu siktar vi framåt mot ny

Ni är ett gäng starka galningar!
Vädret var väl lika underbart för er som för oss runt Råstasjön men hur var underlaget? Vi hade i alla fall fått plogat och sandat, men hade ni så lyxigt på Östermalms trattoarer? Och hur såg söndagsflanörerna på spektakle

Det var väldigt varierande underlag. Ibland plogat och grusat, ibland glansis, vissa gator var oplogade. Strax innan jag klev av efter 32 km så började det bli riktigt slaskigt på sina ställen.

Det blev också mer och mer lördagsflanörer, shoppare och bar