Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:26Din app funkade fint Micke, jag satt här hemma och spanade på dig under förmiddagen. 🙂
Din app funkade fint Micke, jag satt här hemma och spanade på dig under förmiddagen. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:37Det var kul att höra att appen funkade.
Det är en sådan där app som har många användningsområden. Man kan t.ex. smyga in den i sin partners telefon, slå på den och därmed kolla om han/hon verkligen är på jobbet och kör övertid en fredagskväll?!
Det var kul att höra att appen funkade.
Det är en sådan där app som har många användningsområden. Man kan t.ex. smyga in den i sin partners telefon, slå på den och därmed kolla om han/hon verkligen är på jobbet och kör övertid en fredagskväll?!
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:46Tja jag finns ju på google latitude om någon skulle vilja hålla koll på mina förehavanden så man behöver inte smyga på mig någon app. 😀
Tja jag finns ju på google latitude om någon skulle vilja hålla koll på mina förehavanden så man behöver inte smyga på mig någon app. 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:49Eröfvring avslutades vid Stureplan 15.45 En Grefvinna och sex Grefvar adlades under Svampen. 50,24 km, 5h26min på min Garmin. Ger ett snyggt tempo på 6.30 🙂
Två fikaraster och en lunchpaus, ca 1h.En strålande dag!
Tack alla och Daniel för förslaget.
Eröfvring avslutades vid Stureplan 15.45 En Grefvinna och sex Grefvar adlades under Svampen. 50,24 km, 5h26min på min Garmin. Ger ett snyggt tempo på 6.30 🙂
Två fikaraster och en lunchpaus, ca 1h.
En strålande dag!
Tack alla och Daniel för förslaget.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:51Apropå den typen av appar, Glympse har liknande funktion. Funkar på iPhone, Android och några andra plattformar.
Varje gång frågan "Var är du, vart är du på väg" uppstår kan man skicka en Glympse.
Gratis, rekommenderas
Apropå den typen av appar, Glympse har liknande funktion. Funkar på iPhone, Android och några andra plattformar.
Varje gång frågan "Var är du, vart är du på väg" uppstår kan man skicka en Glympse.
Gratis, rekommenderas
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:51Grattis! och bra tempo också!
Grattis! och bra tempo också!
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 17:05På tal om dylika appar verkar jag för tillfället ha bättre koll på var Fredrik befinner sig än vad han själv gör. (H:)
Utdrag ur sms-ström.
"På väg till Liljeholmen nu."
Jag läste just då i den här tråden och kollade in google latitude och såg att han va
På tal om dylika appar verkar jag för tillfället ha bättre koll på var Fredrik befinner sig än vad han själv gör. (H:)
Utdrag ur sms-ström.
"På väg till Liljeholmen nu."
Jag läste just då i den här tråden och kollade in google latitude och såg att han va
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 17:24Hemma igen efter en fin dag i Östermalm. Lutar mig tillbaka och njuter av min nya titel LöparGrefve af Öfvre. Tack samtliga Grefvar och Grefvinnor! 🙂
Hemma igen efter en fin dag i Östermalm. Lutar mig tillbaka och njuter av min nya titel LöparGrefve af Öfvre. Tack samtliga Grefvar och Grefvinnor! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 17:41Lyckad dag af Boman!
Nu är det bara att ansöka: http://www.prv.se/Personnamn/Byta-personnamn/Byta-efternamn/😀
Lyckad dag af Boman!
Nu är det bara att ansöka: http://www.prv.se/Personnamn/Byta-personnamn/Byta-efternamn/
😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 17:45Jag tappade min vante på Kommendörsgatan och tappade samtidigt bort er. Ändå tycker jag att jag fick ut mycket av dagen, som kunde summeras till 33 km. Skrev en liten betraktelse om vårt äventyr på Östermalm. Vad duktiga ni var som höll ut hela distansen!
Jag tappade min vante på Kommendörsgatan och tappade samtidigt bort er. Ändå tycker jag att jag fick ut mycket av dagen, som kunde summeras till 33 km. Skrev en liten betraktelse om vårt äventyr på Östermalm. Vad duktiga ni var som höll ut hela distansen!