Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 14:46Vad roligt detta låter, jag noterar datumet och hoppas att jag kan/vågar hänga på 🙂
Vad roligt detta låter, jag noterar datumet och hoppas att jag kan/vågar hänga på 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 11:29Jag dyker upp 🙂
Jag dyker upp 🙂
Quote from Susan Hartley on 7 February 2011, 12:18Någon efterfrågade tips om förvaringsboxar. KB (Kungliga biblioteket alltså) ligger ju ett stenkast från Stureplan. De har kläd-/väskförvaring. Tyvärr har de minskat sina öppettider, men på lördagar har de öppet till kl. 15. Det kan ju vara ett alternativ
Någon efterfrågade tips om förvaringsboxar. KB (Kungliga biblioteket alltså) ligger ju ett stenkast från Stureplan. De har kläd-/väskförvaring. Tyvärr har de minskat sina öppettider, men på lördagar har de öppet till kl. 15. Det kan ju vara ett alternativ
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 20:47Ni får väl hålla er till temat och hänga in grejerna på NK :D.
Ni får väl hålla er till temat och hänga in grejerna på NK :D.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 21:12Loggen är klar 🙂 Ser fin ut! Kör hela Öfvre i typ ett block. Öfvre är ju inte lika delat av parker som tex Kungsholmen. Så efter prologen blir det hela långa gatorna öst och väst och sedan upp och ner från öst till väst (t+)
Jobbar på adelsbrefvet nu (H
Loggen är klar 🙂 Ser fin ut! Kör hela Öfvre i typ ett block. Öfvre är ju inte lika delat av parker som tex Kungsholmen. Så efter prologen blir det hela långa gatorna öst och väst och sedan upp och ner från öst till väst (t+)
Jobbar på adelsbrefvet nu (H
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 16:22Jag följer gärna med =) Låter jätteroligt! Men alla springer i en klunga eller är det uppdelat i två, tänker två olika tempogrupper? Bara nyfiken 🙂
Vi ses på lördag vid svampen!
Jag följer gärna med =) Låter jätteroligt! Men alla springer i en klunga eller är det uppdelat i två, tänker två olika tempogrupper? Bara nyfiken 🙂
Vi ses på lördag vid svampen!
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 16:39På eröfvringarna håller vi ihop trupperna (H)
På eröfvringarna håller vi ihop trupperna (H)
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 18:51Ni får ha det så kul! Sträckan kan bli längre än man tänker sig. Inspirerad av af Hedlund erövrade jag min lilla, lilla by häromdagen. Jag kände mig nästan klar efter en kvart, men det blev mer än en halvmara till sist (och den fixar jag inte på tjugo min
Ni får ha det så kul! Sträckan kan bli längre än man tänker sig. Inspirerad av af Hedlund erövrade jag min lilla, lilla by häromdagen. Jag kände mig nästan klar efter en kvart, men det blev mer än en halvmara till sist (och den fixar jag inte på tjugo min
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 19:43Åh, jag är sugen på att följa med! Men det kräver att jag ska bli frisk och dessutom våga... Hua. 🙂
Åh, jag är sugen på att följa med! Men det kräver att jag ska bli frisk och dessutom våga... Hua. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 20:50Jag gjorde en liten överslagsberäkning på Östermalm och det blir minst 60 km. Bra, för då behöver ingen klaga på att det inte blir ultra.
Ryckigt blir det nog också så det spelar inte så stor roll om man springer i 5:30-tempo eller i 6:30. Med lite stop
Jag gjorde en liten överslagsberäkning på Östermalm och det blir minst 60 km. Bra, för då behöver ingen klaga på att det inte blir ultra.
Ryckigt blir det nog också så det spelar inte så stor roll om man springer i 5:30-tempo eller i 6:30. Med lite stop