Quote from Guest on 11 February 2009, 20:29Nån mer här som brukar springa Ågesta reflexbana......
Man hittar den inte i dagsljus... Men när mörkret kommer , då kommer den fram.
Likt askungen så försvinner förtrollelsen den då solen kommer igen...Ja kanske inte som askungen...Men ni fattar buds
Nån mer här som brukar springa Ågesta reflexbana......
Man hittar den inte i dagsljus... Men när mörkret kommer , då kommer den fram.
Likt askungen så försvinner förtrollelsen den då solen kommer igen...
Ja kanske inte som askungen...Men ni fattar buds
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:39Jag vet en till. Nog körde väl Ellinor där ifjol?
Jag vet en till. Nog körde väl Ellinor där ifjol?
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:49Kan ni inte berätta mera? 🙂
Kan ni inte berätta mera? 🙂
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2009, 20:58Om det är där vi brukar träna triathlon så är det ju svårt att hitta på dom där stigarna i dagsljus!
Om det är där vi brukar träna triathlon så är det ju svårt att hitta på dom där stigarna i dagsljus!
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:11Den är lite hemlig...
Svår att hitta....
Myomspunnen på nått vis..Och "doktorn" lurar i skogen och bevakar var steg du tar...
Rogerwww.sldk.se
Den är lite hemlig...
Svår att hitta....
Myomspunnen på nått vis..
Och "doktorn" lurar i skogen och bevakar var steg du tar...
Roger
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:37Min favoritbana!!! Sprungit där en hel del och även träffat på Doktorn i skogen. Mitt livs största ögonblick 😉
På Onsdag om två veckor är det dags igen (om inte förr)....
Min favoritbana!!! Sprungit där en hel del och även träffat på Doktorn i skogen. Mitt livs största ögonblick 😉
På Onsdag om två veckor är det dags igen (om inte förr)....
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 22:45Jag ryser. Är det en spökbana?!
Jag ryser. Är det en spökbana?!
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 23:28Åk dit och se....
Men var inte själv... Det ryktas att folk som sprungit vilse irrar där än.Men om du tar en vän med dig parkerar på parkeringen... Springer motsols på eljuspåret.. Eller snarare håll den vänsta slingan innanför eljuspåret ca 200 meter.u
Åk dit och se....
Men var inte själv... Det ryktas att folk som sprungit vilse irrar där än.
Men om du tar en vän med dig parkerar på parkeringen... Springer motsols på eljuspåret.. Eller snarare håll den vänsta slingan innanför eljuspåret ca 200 meter.u
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 00:15Vad har de för magiska reflexer som får natten att lysa upp?
Är nyfiken eftersom samma teknik kanske är användbar för att märka ut andra banor också.
Vad har de för magiska reflexer som får natten att lysa upp?
Är nyfiken eftersom samma teknik kanske är användbar för att märka ut andra banor också.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 09:12...vem är "doktorn".. scaaaary!
...vem är "doktorn".. scaaaary!