Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 05:51Häpp! Häpp!
Dags att ladda pannlampan. Kanske blir en tur där snart.
Nån som har loggat reflexbanan med gps?
Häpp! Häpp!
Dags att ladda pannlampan. Kanske blir en tur där snart.
Nån som har loggat reflexbanan med gps?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 09:09Jo, jag har försökt, men eftersom jag alltid springer fel har jag ännu inte fått en rättvis längd. Springer antingen för långt eller för kort. Så bra är jag på att orientera. Klarar inte av snitslad bana ens 😀
Jo, jag har försökt, men eftersom jag alltid springer fel har jag ännu inte fått en rättvis längd. Springer antingen för långt eller för kort. Så bra är jag på att orientera. Klarar inte av snitslad bana ens 😀
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 10:22Måste skriva ett inlägg som egentligen inte tillför diskussionen ett skit, men here we :
Reflexbanor är det bästa banorna som finns! (vetenskapligt obevisat, baserat på den enda reflexbana som jag en gång sprungit med Ellinor m.fl.)
Reflexbana rekommen
Måste skriva ett inlägg som egentligen inte tillför diskussionen ett skit, men here we :
Reflexbanor är det bästa banorna som finns! (vetenskapligt obevisat, baserat på den enda reflexbana som jag en gång sprungit med Ellinor m.fl.)
Reflexbana rekommen
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 12:07Jag funderade lite på vad dessa reflexbanor är för nåt, men en sökning gjorde mig inte mycket klokare:
http://www.ogle.com/search?q=reflexbanor
Jag funderade lite på vad dessa reflexbanor är för nåt, men en sökning gjorde mig inte mycket klokare:
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 12:32På tal om reflexbanor...
Är det nån som vet hur lång reflexbanan som går, mer eller mindre, inuti Hellas-femman är?
På tal om reflexbanor...
Är det nån som vet hur lång reflexbanan som går, mer eller mindre, inuti Hellas-femman är?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 17:47Jag har gjort en egen 9 km reflexbana här i lilla Myrbo - utan den minsta kunskap om fenomenet 🙂
För mig handlar det om att ha en rolig slinga jag kan köra med pannlampa i brist på (fungerande) elljusspår eller upplysta gång/cykelvägar.
I början när j
Jag har gjort en egen 9 km reflexbana här i lilla Myrbo - utan den minsta kunskap om fenomenet 🙂
För mig handlar det om att ha en rolig slinga jag kan köra med pannlampa i brist på (fungerande) elljusspår eller upplysta gång/cykelvägar.
I början när j
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 20:26Ett till tips: Jag har provat band köpta på både sybehörsbutik och Panduro men blivit besviken på att de inte har synts så bra som jag hoppats på. Kanske hade jag otur med vad butikerna hade i lager. Det gick mycket bättre när jag sprättade loss reflexban
Ett till tips: Jag har provat band köpta på både sybehörsbutik och Panduro men blivit besviken på att de inte har synts så bra som jag hoppats på. Kanske hade jag otur med vad butikerna hade i lager. Det gick mycket bättre när jag sprättade loss reflexban
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 11:12Funderade just imorse på att vandalisera lite med reflekterande fluorescerande färg utmed min slinga för att kunna hitta kliometermärkena ... (H) Men kanske nån blir ledsen då, inte ens säker på att märkena som finns där "ska vara där" ...
Funderade just imorse på att vandalisera lite med reflekterande fluorescerande färg utmed min slinga för att kunna hitta kliometermärkena ... (H) Men kanske nån blir ledsen då, inte ens säker på att märkena som finns där "ska vara där" ...
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 17:04När jag läste om slinr som bara syns i mörkret så började det snurra!
Ågestaveket var ju sveriges första "kärnkraftverk" var verksamhet startades i hemlighet redan efter krigsslutet. http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%85gestaverket
Enligt hemligstämplade u
När jag läste om slinr som bara syns i mörkret så började det snurra!
Ågestaveket var ju sveriges första "kärnkraftverk" var verksamhet startades i hemlighet redan efter krigsslutet. http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%85gestaverket
Enligt hemligstämplade u
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 21:00Är det därför det går så lätt i Ågesta? Nästan som om man flyger fram?
NOT!
Är det därför det går så lätt i Ågesta? Nästan som om man flyger fram?
NOT!