Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 22:49Är påskägget för litet? (H:)
Är påskägget för litet? (H:)
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 16:20Nu är det nära.
Känner mig ruggigt sugen på att börja köra reflexbanan i Ågesta.
Hmm...kom på att jag inte har bil just nu...får bli Tyresöreflexen då. Fast jag kan inte banan.
Man kanske ska göra en egen reflexbana...slakta några reflexvästar...då sku
Nu är det nära.
Känner mig ruggigt sugen på att börja köra reflexbanan i Ågesta.
Hmm...kom på att jag inte har bil just nu...får bli Tyresöreflexen då. Fast jag kan inte banan.
Man kanske ska göra en egen reflexbana...slakta några reflexvästar...då sku
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 16:43Har sprungit Ågesta minst 50ggr och nött backarna på 6km rundan och 10km orgenteringsrundan. Men vart går denna? Är inte helt med på kartan?
Har sprungit Ågesta minst 50ggr och nött backarna på 6km rundan och 10km orgenteringsrundan. Men vart går denna? Är inte helt med på kartan?
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 17:02@Fred; Ja du...det verkar vara svårt att få någon att ladda upp en runda på Ågestareflexen. Får väl göra det själv, när jag sprungit där.
@Fred; Ja du...det verkar vara svårt att få någon att ladda upp en runda på Ågestareflexen. Får väl göra det själv, när jag sprungit där.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 17:53Haha, de vill ha sin Björn i skogen... Ler
Jag längtar efter kartan men innan dess kommer jag springa dit och kolla runt lite...
Jag lovar, finner jag den så lägger jag ut gps kartan .....hehe
Haha, de vill ha sin Björn i skogen... Ler
Jag längtar efter kartan men innan dess kommer jag springa dit och kolla runt lite...
Jag lovar, finner jag den så lägger jag ut gps kartan .....hehe
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 10:58Henrik: Tack för kartan!
http://kartor.fimbul.se/show_map.php?user=heer&map=3
Jag antar att det är rödgrönmarkeringen som är reflexbanan. Eller?
Henrik: Tack för kartan!
http://kartor.fimbul.se/show_map.php?user=heer&map=3
Jag antar att det är rödgrönmarkeringen som är reflexbanan. Eller?
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:23Det finns en reflexbana i skogen mellan Hästhagen och Hammarbybacken, tror den börjar en bit in efter gångstigen (som går söder om Sickla Sjön) som börjar vid
bron över sundet mellan Sicklasjön och Järlasjön.
Vad jag kommer ihåg är den grymt kuperad.
Det finns en reflexbana i skogen mellan Hästhagen och Hammarbybacken, tror den börjar en bit in efter gångstigen (som går söder om Sickla Sjön) som börjar vid
bron över sundet mellan Sicklasjön och Järlasjön.
Vad jag kommer ihåg är den grymt kuperad.
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 13:53Är det bra med reflexer eller är den svår att följa?
Är det bra med reflexer eller är den svår att följa?
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 14:36Jag har inte varit i Ågesta denna höst men förra året var det inga problem med att hitta.
Jag har inte varit i Ågesta denna höst men förra året var det inga problem med att hitta.
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 08:18Jag har sprungit delar av den (inte den lilla slingan längst bort från spårcentralen räknat) nu i höst och det var inget problem att hitta. Man får vara lite uppmärksam på vissa ställen där det fallit träd över banan så att man kommer tillbaka rätt om man
Jag har sprungit delar av den (inte den lilla slingan längst bort från spårcentralen räknat) nu i höst och det var inget problem att hitta. Man får vara lite uppmärksam på vissa ställen där det fallit träd över banan så att man kommer tillbaka rätt om man