Quote from Guest on 16 August 2013, 18:20Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men ta detta på allvar, ja det har jag svårt att göra. Rätt platt inlägg i debatten om man frågar mig.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1918381--jag-ar-livradd-for-mannen-pa-cykel-
Vänligen
P.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men ta detta på allvar, ja det har jag svårt att göra. Rätt platt inlägg i debatten om man frågar mig.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1918381--jag-ar-livradd-for-mannen-pa-cykel-
Vänligen
P.
Quote from Lars Mörrby on 16 August 2013, 18:30Jag blev väldigt trött när jag läste detta i morse.
Bara för att man är journalist så kan man skriva en halv sida i GP när man blir putt för man blir omcyklad.
Det är klart att man måste samsas i trafiken och visa hänsyn, men nog måste man få hålla rim
Jag blev väldigt trött när jag läste detta i morse.
Bara för att man är journalist så kan man skriva en halv sida i GP när man blir putt för man blir omcyklad.
Det är klart att man måste samsas i trafiken och visa hänsyn, men nog måste man få hålla rim
Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 18:33Problemet är att många ser cykelbanor som ett trevligt promenadstråk där man kan göra vad som än faller en in, t.o.m. stå och prata och täcka hela bredden (och självklart titta upp surt/förvånat om man ger någon ljudsignal - va, en cyklist???).
Ursäkta de
Problemet är att många ser cykelbanor som ett trevligt promenadstråk där man kan göra vad som än faller en in, t.o.m. stå och prata och täcka hela bredden (och självklart titta upp surt/förvånat om man ger någon ljudsignal - va, en cyklist???).
Ursäkta de
Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 18:48Gött om man kunde cykla 50 km/h uppför Göta Älv-bron. Då skulle jag omgående skaffa mig jobb som cykelproffs i något varmt land. 🙂
Gött om man kunde cykla 50 km/h uppför Göta Älv-bron. Då skulle jag omgående skaffa mig jobb som cykelproffs i något varmt land. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 23:23Ja om man fixar 50km/h uppför där så kanske man kan byta "jobb" så att säga.
En annan vinkling är ju detta med att man inte får köra hur sakta som helt eller på annat sätt hindra försvåra omkörning mm.
Dan Johansson Trafikpolisen i Värmland svarade så h
Ja om man fixar 50km/h uppför där så kanske man kan byta "jobb" så att säga.
En annan vinkling är ju detta med att man inte får köra hur sakta som helt eller på annat sätt hindra försvåra omkörning mm.
Dan Johansson Trafikpolisen i Värmland svarade så h
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 00:00En duktig idrottsman/idrottskvinna är duktig för han och hon vet att välja sina krig.
Även du bör lära dig att fokusera.
Eller så ältar du skit för att du känner dig skyldig.
Exempel. När 80 personer dör i ett bombattentat i Pakistan skriver GP på för
En duktig idrottsman/idrottskvinna är duktig för han och hon vet att välja sina krig.
Även du bör lära dig att fokusera.
Eller så ältar du skit för att du känner dig skyldig.
Exempel. När 80 personer dör i ett bombattentat i Pakistan skriver GP på för
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 00:06Att köra om någon på höger sida är ju ett jäkla oskick. men ibland cyklar folk sakta mitt i cykelbanan, eller till och med till vänster. Då har man kanske inget val. Även journalister måste ju inse att de flesta på en cykelbana är på väg någonstans med e
Att köra om någon på höger sida är ju ett jäkla oskick. men ibland cyklar folk sakta mitt i cykelbanan, eller till och med till vänster. Då har man kanske inget val. Även journalister måste ju inse att de flesta på en cykelbana är på väg någonstans med e
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 00:12Enklast är att läsa skitmassmedia utan att bry.
Enklast är att läsa skitmassmedia utan att bry.
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 00:16Oavsett så var det en ganska bra fråga: Har de någonsin åkt slalom?
🙂
edit
Eller seglat?
Oavsett så var det en ganska bra fråga: Har de någonsin åkt slalom?
🙂
edit
Eller seglat?
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 02:07Tydligen inte.
Men det finns ringklockor som funkar. Testade den först i köket, vilket inte var en bra idé enligt mina trumhinnor. Inte tung på cykeln och funkar till 100% från då jag monterade den intill nutid.
Tydligen inte.
Men det finns ringklockor som funkar. Testade den först i köket, vilket inte var en bra idé enligt mina trumhinnor. Inte tung på cykeln och funkar till 100% från då jag monterade den intill nutid.