Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 23:49Bara läsa kommentarerna ovan.
Vad är annars reaktionen?
* Känslan att man måste försvara cyklister som grupp.
* En kvinna inte får klaga på män.
* Hon har fel att det inte går så fort på cykelbanan.
* Dåligt uppbyggd text.
* Viktigare innehåll.
Bara läsa kommentarerna ovan.
Vad är annars reaktionen?
* Känslan att man måste försvara cyklister som grupp.
* En kvinna inte får klaga på män.
* Hon har fel att det inte går så fort på cykelbanan.
* Dåligt uppbyggd text.
* Viktigare innehåll.
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 00:02Jag är livrädd för kärringar med lösa hundar utan koll. Ännu mer rädd är jag för alla de där som går och samtidigt kollar på sin telefon. Än värre är de som har mer koll på telefonen än trafiken på cykel moppe eller bil.
Vi män (och en hel del tjejer oc
Jag är livrädd för kärringar med lösa hundar utan koll. Ännu mer rädd är jag för alla de där som går och samtidigt kollar på sin telefon. Än värre är de som har mer koll på telefonen än trafiken på cykel moppe eller bil.
Vi män (och en hel del tjejer oc
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 00:07När du skriver en insändare i GP 😉
När du skriver en insändare i GP 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 07:01Haha!
Har nu läst artikeln och på sätt och vis har kanske journalisten en poäng! De gånger jag besökt en storstad och befunnit mig i närheten av en cykelbana upplever jag att cyklister i riktigt hög fart in absurdum hävdar sin totala rätt till den asfal
Haha!
Har nu läst artikeln och på sätt och vis har kanske journalisten en poäng! De gånger jag besökt en storstad och befunnit mig i närheten av en cykelbana upplever jag att cyklister i riktigt hög fart in absurdum hävdar sin totala rätt till den asfal
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 08:55DEt är bara ett jävla gnäll .
Det finns bilister som inte fattar att det är högertrafik i sverige och ligger och juckar i vänsterfilen.På samma sätt är det cylioster som knappt kan cykla som har synpynkter på allt och alla.
Det är bara att köra förbi
DEt är bara ett jävla gnäll .
Det finns bilister som inte fattar att det är högertrafik i sverige och ligger och juckar i vänsterfilen.
På samma sätt är det cylioster som knappt kan cykla som har synpynkter på allt och alla.
Det är bara att köra förbi
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 11:46Har också läst texten och tycker nog att den var rätt balanserad. Rimligen måste man anpassa hastigheten efter förhållandena, och en ringklocka är en bra sak på varje cykel.
Att så många cyklister skadas i olyckor med andra cyklister är ju inte speciellt
Har också läst texten och tycker nog att den var rätt balanserad. Rimligen måste man anpassa hastigheten efter förhållandena, och en ringklocka är en bra sak på varje cykel.
Att så många cyklister skadas i olyckor med andra cyklister är ju inte speciellt
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 13:59"Männen har en hemlig klubb, sitt eget Tour de France, i centrala Göteborg där de med stirrande blick i 50 knyck svischar över Göta Älvbron"
Rätt balanserad? Hemliga klubbar och 50km/h uppför den bron är allt annat än att vara saklig och/eller balanserad
"Männen har en hemlig klubb, sitt eget Tour de France, i centrala Göteborg där de med stirrande blick i 50 knyck svischar över Göta Älvbron"
Rätt balanserad? Hemliga klubbar och 50km/h uppför den bron är allt annat än att vara saklig och/eller balanserad
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 14:01Raymond, jag vet inte om den var så balanserad, den var rätt överdriven i mitt tycke! Det skrev hon själv i ett twittersvar till mig och några andra. "Det är en krönika inte nyhetsjournalistik". Så när man skriver en krönika behöver man inte hålla sig til
Raymond, jag vet inte om den var så balanserad, den var rätt överdriven i mitt tycke! Det skrev hon själv i ett twittersvar till mig och några andra. "Det är en krönika inte nyhetsjournalistik". Så när man skriver en krönika behöver man inte hålla sig til
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 14:11Men en sak ger jag henne.
"Det är på landsväg man cyklar fort och sätter hastighetsrekord. Det gör man inte bland gående, hundar, svängda ramar och treväxlat"
Och det är detta om hastighetsrekord. Det gör man inte bland gående, hundar. Så bort med dem
Men en sak ger jag henne.
"Det är på landsväg man cyklar fort och sätter hastighetsrekord. Det gör man inte bland gående, hundar, svängda ramar och treväxlat"
Och det är detta om hastighetsrekord. Det gör man inte bland gående, hundar. Så bort med dem
Quote from Mattias Johansson on 19 August 2013, 16:02Jag tycker i o f att kritiken kan vara befogad.
Det sker flera olyckor varje år med cyklister som kolliderar pga av för hög fart in i gångtunnlar etc.
Jag tillhör räddningstjänsten och det är ingen ovanlig olycka att åka på och för par år sedan hade vi ä
Jag tycker i o f att kritiken kan vara befogad.
Det sker flera olyckor varje år med cyklister som kolliderar pga av för hög fart in i gångtunnlar etc.
Jag tillhör räddningstjänsten och det är ingen ovanlig olycka att åka på och för par år sedan hade vi ä