Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 09:33...fast hon gillade ju inte "plingandet" heller. Verkar lite knepigt att lösa det så att det passar henne.
...fast hon gillade ju inte "plingandet" heller. Verkar lite knepigt att lösa det så att det passar henne.
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 11:34Min kinesklocka plingar inte, den dongar. Låter ungefär som en dörrklocka när jag trycker till den. På racern har jag ingen sån än så länge dock, racern har två klockor men ingen med samma klang tyvärr, för den åker jag bara ut på landsväg så fort som m
Min kinesklocka plingar inte, den dongar. Låter ungefär som en dörrklocka när jag trycker till den. På racern har jag ingen sån än så länge dock, racern har två klockor men ingen med samma klang tyvärr, för den åker jag bara ut på landsväg så fort som m
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 13:56Anders.
http://rekrytering.forsvarsmakten.se/
Om du vill göra skillnad på riktigt. Inte sitta och dravla här.
"välja sina krig."
Det heter "välja sina strider". Krig är något helt annat.
"Även du bör lära dig att fokusera."
Du det tror jag bestämt
Anders.
http://rekrytering.forsvarsmakten.se/
Om du vill göra skillnad på riktigt. Inte sitta och dravla här.
"välja sina krig."
Det heter "välja sina strider". Krig är något helt annat.
"Även du bör lära dig att fokusera."
Du det tror jag bestämt
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 17:38Men verkligheten är att nästan alla soldater avbryter genomförd utbildning för att bara få utbildningen i CVt. Med den arbetslöshet vi har bland ungdomar så är det självklart! "Jag hade inget annat för mig"
Det genomförs en avskrädessållning där endast d
Men verkligheten är att nästan alla soldater avbryter genomförd utbildning för att bara få utbildningen i CVt. Med den arbetslöshet vi har bland ungdomar så är det självklart! "Jag hade inget annat för mig"
Det genomförs en avskrädessållning där endast d
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 18:14Nästan alla? Ja då kan man lika gärna skriva att nästan alla också genomför den.
Vänligen
P.
Nästan alla? Ja då kan man lika gärna skriva att nästan alla också genomför den.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 18:37Ja att det genomförs utbildningar var det väl ingen fråga om?
Det var att sen tjänstgöra som jag sa att den uteblir. Staten kommer snart komma på att de måste skriva kontrakt. Vem kunde ana det?
Jo alla som inte är dumbommar.
De som skriver kontrakt ko
Ja att det genomförs utbildningar var det väl ingen fråga om?
Det var att sen tjänstgöra som jag sa att den uteblir. Staten kommer snart komma på att de måste skriva kontrakt. Vem kunde ana det?
Jo alla som inte är dumbommar.
De som skriver kontrakt ko
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 19:01Soldat är väl ett drömyrke i detta Sverige!?
Som soldat ska du försvara....... hmmm, vadå?
Enligt reklam ska du göra skillnad där det är jordbävning och storm eller där det regnar ner granater av okända.
Där det egentligen krävs handlag och klackar av
Soldat är väl ett drömyrke i detta Sverige!?
Som soldat ska du försvara....... hmmm, vadå?
Enligt reklam ska du göra skillnad där det är jordbävning och storm eller där det regnar ner granater av okända.
Där det egentligen krävs handlag och klackar av
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 21:52Dom som sticker ut är dom som syns.
Och i centrala delar så kör en del cyklister för fort på cykelbanan.
Att en del personer i tråden känner sig personligen träffade märks.
Dom som sticker ut är dom som syns.
Och i centrala delar så kör en del cyklister för fort på cykelbanan.
Att en del personer i tråden känner sig personligen träffade märks.
Quote from Sandra Näslund on 17 August 2013, 21:52...blev tvungen att kolla vilken diskussion jag hamnat i...
Hmm, män på cykel var det ja.
Å ena sida skriver hon att man ska kramas i trafiken och å andra sidan kastar hon åtskilliga bunkar skit på cyklister, och bara sådana farliga av manskön.
Men int
...blev tvungen att kolla vilken diskussion jag hamnat i...
Hmm, män på cykel var det ja.
Å ena sida skriver hon att man ska kramas i trafiken och å andra sidan kastar hon åtskilliga bunkar skit på cyklister, och bara sådana farliga av manskön.
Men int
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 22:06"Att en del personer i tråden känner sig personligen träffade märks. "
Vem skulle det vara Erik? Jag? Om så, så måste du skämta.
Jag cyklar ju inte på cykelbanor av princip. Där dräller det ju runt med ja jag vet inte vad. Så där går ju inte att cykla.
"Att en del personer i tråden känner sig personligen träffade märks. "
Vem skulle det vara Erik? Jag? Om så, så måste du skämta.
Jag cyklar ju inte på cykelbanor av princip. Där dräller det ju runt med ja jag vet inte vad. Så där går ju inte att cykla.