Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

...fast hon gillade ju inte "plingandet" heller. Verkar lite knepigt att lösa det så att det passar henne.

Min kinesklocka plingar inte, den dongar. Låter ungefär som en dörrklocka när jag trycker till den. På racern har jag ingen sån än så länge dock, racern har två klockor men ingen med samma klang tyvärr, för den åker jag bara ut på landsväg så fort som m

Anders.

http://rekrytering.forsvarsmakten.se/

Om du vill göra skillnad på riktigt. Inte sitta och dravla här.

"välja sina krig."

Det heter "välja sina strider". Krig är något helt annat.

"Även du bör lära dig att fokusera."

Du det tror jag bestämt

Men verkligheten är att nästan alla soldater avbryter genomförd utbildning för att bara få utbildningen i CVt. Med den arbetslöshet vi har bland ungdomar så är det självklart! "Jag hade inget annat för mig"

Det genomförs en avskrädessållning där endast d

Nästan alla? Ja då kan man lika gärna skriva att nästan alla också genomför den.

Vänligen

P.

Ja att det genomförs utbildningar var det väl ingen fråga om?

Det var att sen tjänstgöra som jag sa att den uteblir. Staten kommer snart komma på att de måste skriva kontrakt. Vem kunde ana det?

Jo alla som inte är dumbommar.

De som skriver kontrakt ko

Soldat är väl ett drömyrke i detta Sverige!?

Som soldat ska du försvara....... hmmm, vadå?

Enligt reklam ska du göra skillnad där det är jordbävning och storm eller där det regnar ner granater av okända.

Där det egentligen krävs handlag och klackar av

Dom som sticker ut är dom som syns.

Och i centrala delar så kör en del cyklister för fort på cykelbanan.
Att en del personer i tråden känner sig personligen träffade märks.

...blev tvungen att kolla vilken diskussion jag hamnat i...

Hmm, män på cykel var det ja.

Å ena sida skriver hon att man ska kramas i trafiken och å andra sidan kastar hon åtskilliga bunkar skit på cyklister, och bara sådana farliga av manskön.

Men int

"Att en del personer i tråden känner sig personligen träffade märks. "

Vem skulle det vara Erik? Jag? Om så, så måste du skämta.

Jag cyklar ju inte på cykelbanor av princip. Där dräller det ju runt med ja jag vet inte vad. Så där går ju inte att cykla.