Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 15:51Öka sträckan först innan du ökar intensiteten. Du måste först bygga upp en grundkondition innan du kan öka farten. Se till att sedan öka träningen successivt. Skynda långsamt. Först när du klarar jogga 45min i sträck 2-3 gånger i veckan finns det anlednin
Öka sträckan först innan du ökar intensiteten. Du måste först bygga upp en grundkondition innan du kan öka farten. Se till att sedan öka träningen successivt. Skynda långsamt. Först när du klarar jogga 45min i sträck 2-3 gånger i veckan finns det anlednin
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 19:08Anna...jag tror att du måste skaffa dig flera växlar på hela härligheten.....det går för det har jag..!?...Tror att du nu har en hastighet å det är bara den som gäller....å blir du trött så måste du gå å då blir du sur ledsen å skitatråkig att umgås med..
Anna...jag tror att du måste skaffa dig flera växlar på hela härligheten.....det går för det har jag..!?...Tror att du nu har en hastighet å det är bara den som gäller....å blir du trött så måste du gå å då blir du sur ledsen å skitatråkig att umgås med..
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 21:23Samstämmer med kören om att öka på sträckan men se upp med en sak.
Körde själv längre och långsamma pass och tiden räckte inte riktigt till vilket medförde att det inte blev så många snabba pass.
Man blir bra på det man tränar så jag blev bra på att sprin
Samstämmer med kören om att öka på sträckan men se upp med en sak.
Körde själv längre och långsamma pass och tiden räckte inte riktigt till vilket medförde att det inte blev så många snabba pass.
Man blir bra på det man tränar så jag blev bra på att sprin