Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 12:55Jag föredrar att nedersta delen av styret är nästan vågrätt och har aldrig uppskattat "ergo-anatomisk" böjning.
Det är Shallow och klassiskt rundad böj som gäller.
Jag föredrar att nedersta delen av styret är nästan vågrätt och har aldrig uppskattat "ergo-anatomisk" böjning.
Det är Shallow och klassiskt rundad böj som gäller.
Quote from Bertil Nolheim on 1 June 2011, 13:10Det beror kanske på hur mycket man sitter nere i böjen.
Vi kanske kan vara överens om att bromshandtagen bör vara ganska horisontella 🙂
Det beror kanske på hur mycket man sitter nere i böjen.
Vi kanske kan vara överens om att bromshandtagen bör vara ganska horisontella 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 14:45mina är vertikala 😉
mina är vertikala 😉
Quote from Bertil Nolheim on 1 June 2011, 14:47Jo de förståss handtagen, men ovansidan tycker jag ska vara horisontell.
Jo de förståss handtagen, men ovansidan tycker jag ska vara horisontell.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 14:50Absolut
Absolut
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 15:48Nina. Du kan alltid skriva en egenremiss till kirurgen på Mölndals sjukhus om du vill hoppa över vårdcentralen
/M
Nina. Du kan alltid skriva en egenremiss till kirurgen på Mölndals sjukhus om du vill hoppa över vårdcentralen
/M
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 16:36styr-/ reglagemontaget ser inte klokt ut ....
Det är bara att ta av styrlindan och flytta handtagen så att de sitter som på HåkAN C´s bild.
Då har du ett normalt utgångsläge, antagligen alldeles utmärkt.
styr-/ reglagemontaget ser inte klokt ut ....
Det är bara att ta av styrlindan och flytta handtagen så att de sitter som på HåkAN C´s bild.
Då har du ett normalt utgångsläge, antagligen alldeles utmärkt.