Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

"Men jag måste vara trög, hur menar du med strumpa?? (#) En hel jäkla strumpa man har på foten? *skratt* Ja, du ser hur trög jag är men fattar nada...."
Man får väl klippa av strumpan lite, man behöver ju inte ta en hel strumpa... 😉 Klipp av den, lägg i

Rebecca: jag testade med en sorts gasbinda från jobbet som jag klippte till, men det kändes osäkert + att det kändes knöligt på foten under skosnörena. Jag har beställt den lilla fickan och fick mail om att den skickats idag från USA. Så tar väl nån vecka

Ja, en "riktig" ficka är ju såklart bäst men ekonomi-alternativ finns alltid bara man är tillräckligt kreativ 😉
Kul att det löste sig för dig. 🙂

Ipod nano armband går att beställa här: http://www.apple.com

Nu har iPhone 3G släppts. Innehåller GPS. Inom kort kommer det stöd för Nike+

För er som har uppdaterat till iTunes 7.7 så finns nu också en AppStore-sektion (under iTunes Store) med en Healt & Fitness-avdelning. Just nu 26 små program där, bla. saker som GoLearn Hiking, -Running, -Cycling och tre sycken GoLearn Gym-relaterade.
Kol

Jag lånar den här tråden för att ställa en fråga om Itunes. Om jag vill ladda ner musik som finns på en annan dator än min egen till Ipoden, måste jag då först ta det till min dator och Itunes, eller kan man ha Itunes på flera datoren???

Det "bästa" är att du tar det till din dator och iTunes först, lägger in och snyggar till låtarna och sen synkar till din iPod som vanligt.
Om din iPod inte är i autosync-läge utan satt till manuell hantering kan du bara koppla in den i kompisens iTunes o

12