Quote from Guest on 23 September 2008, 17:59Tjenare
Har precis börjat träna seriöst med siktet på klassikern och triathlon och nu in på 4:e veckan så kände jag dagen efter jag löpt 9km att det ömmar lite i leden som sitter precis under knäskålen. Är det bara leden som återhämtar sig eller är det e
Tjenare
Har precis börjat träna seriöst med siktet på klassikern och triathlon och nu in på 4:e veckan så kände jag dagen efter jag löpt 9km att det ömmar lite i leden som sitter precis under knäskålen. Är det bara leden som återhämtar sig eller är det e
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2008, 18:09Hej o välkommen hit!
Du måste nog berätta lite mer - du har inte reggat nån träning här vad jag kan se.
Men du skriver att du tränar mån-tors. Och 5-6km per gång. Det låter mycket om du innan dessa 4 veckor sprang 0km/vecka. Det är också mycket med 4 da
Hej o välkommen hit!
Du måste nog berätta lite mer - du har inte reggat nån träning här vad jag kan se.
Men du skriver att du tränar mån-tors. Och 5-6km per gång. Det låter mycket om du innan dessa 4 veckor sprang 0km/vecka. Det är också mycket med 4 da
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 18:21Har alltid sprungit lite grann nån gång i veckan sisådär och har ett ganska aktivit arbete men det är kanske sant det du säger med lite mycket med 4 gånger i veckan på rad.
Känningarna kommer när jag böjer på knäet och känns hmm som inget annat än kännin
Har alltid sprungit lite grann nån gång i veckan sisådär och har ett ganska aktivit arbete men det är kanske sant det du säger med lite mycket med 4 gånger i veckan på rad.
Känningarna kommer när jag böjer på knäet och känns hmm som inget annat än kännin
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 12:22Tror också att du öppnar lite för hårt. Ta det lugnt som sagt för att gradvis öka träningsdosen.
Glöm heller inte bort att stretcha. Viktigt. Har själv fuskat med detta i mina yngre dar och får nu igen för det. Jag brukade få ont precis under knäskålen
Tror också att du öppnar lite för hårt. Ta det lugnt som sagt för att gradvis öka träningsdosen.
Glöm heller inte bort att stretcha. Viktigt. Har själv fuskat med detta i mina yngre dar och får nu igen för det. Jag brukade få ont precis under knäskålen
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:23hejsan knakar de i lederna så är de brosk annars är de nog överansträngning eller så kan de vara vätska i knäna
hejsan knakar de i lederna så är de brosk annars är de nog överansträngning eller så kan de vara vätska i knäna
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:25Knak i lederna betyder inte med automatik att det är något knas.
Knak i lederna betyder inte med automatik att det är något knas.
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:29fia du är rolig du , nu fick jag iaf ett gott skratt, de knakar i mina knä och gör jävligt ont men läkarna säger att de är brosk
fia du är rolig du , nu fick jag iaf ett gott skratt, de knakar i mina knä och gör jävligt ont men läkarna säger att de är brosk
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:31Gör ont OCH knak = knas
Gör ont UTAN knak = knas
Knak UTAN ont = inte knas🙂
Gör ont OCH knak = knas
Gör ont UTAN knak = knas
Knak UTAN ont = inte knas
🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:32::))))))))
::))))))))
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:33?
?