Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 13:15Fia hur är läget med dig, hur går de med träning
Fia hur är läget med dig, hur går de med träning
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 13:49Tack bara bra. Lite snorig för tillfället, men det är sånt man får ta - det går ju över. 🙂
Tack bara bra. Lite snorig för tillfället, men det är sånt man får ta - det går ju över. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:35Fia lotta krya på dig ,ät mycke vitlök
Fia lotta krya på dig ,ät mycke vitlök
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 07:34Tack Madelene! 🙂 Snorig idag också.... 🙁
Tack Madelene! 🙂 Snorig idag också.... 🙁
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 12:54Fia lotta, jag har mensverk,sen har jag ont i knäna,jag har brosk i båda knän,men ska försöka komma igång med träning igen
Fia lotta, jag har mensverk,sen har jag ont i knäna,jag har brosk i båda knän,men ska försöka komma igång med träning igen
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 16:38Inget synd om mej helt klart....
Inget synd om mej helt klart....
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 20:57Jag har haft det samma, men det ger sig med tiden om du inte har fått problem med menisken och då är det farbror doktorn som får hjälpa dig. !!!
Jag har haft det samma, men det ger sig med tiden om du inte har fått problem med menisken och då är det farbror doktorn som får hjälpa dig. !!!
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 16:26Fialotta jag började träna idag,så de börja kännas bättre i knäna nu ,,men de gör ont när man tränar,men de gå över.
Johan jag behöver nog inte söka farbro doktorn
Fialotta jag började träna idag,så de börja kännas bättre i knäna nu ,,men de gör ont när man tränar,men de gå över.
Johan jag behöver nog inte söka farbro doktorn