Quote from Guest on 16 December 2008, 21:00jag ursäktar mig i förväg om jag upprepar en diskussion jag råkat missa..
Insidan på mitt knä ömmar när jag springer, känns som ett pick på ett blåmärke ungefär vid varje stöt, kan inte komma på någon spec händelse det började men har vart såhär ett par
jag ursäktar mig i förväg om jag upprepar en diskussion jag råkat missa..
Insidan på mitt knä ömmar när jag springer, känns som ett pick på ett blåmärke ungefär vid varje stöt, kan inte komma på någon spec händelse det började men har vart såhär ett par
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 21:10Hej.
Jag brukar också känna smärta just där om jag sprungit väldigt mycket. Vad jag förstått har tre muskler sitt fäste där. Prata med ditt gym om det stämmer och isåfall om de har några bra övningar för att stärka ditt knä.
Hej.
Jag brukar också känna smärta just där om jag sprungit väldigt mycket. Vad jag förstått har tre muskler sitt fäste där. Prata med ditt gym om det stämmer och isåfall om de har några bra övningar för att stärka ditt knä.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 21:46Känner igen de där.
Jag har haft (har fortfarande lite) problem med benhinnorna. Den smärtan är ju normalt längre ner på benet närmare foten. men det här känns ungefär på samma sätt. Som att benhinne problemet flyttats mot knäet.För mig brukar Voltare
Känner igen de där.
Jag har haft (har fortfarande lite) problem med benhinnorna. Den smärtan är ju normalt längre ner på benet närmare foten. men det här känns ungefär på samma sätt. Som att benhinne problemet flyttats mot knäet.
För mig brukar Voltare
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 21:48Är det bra att käka voltaren? Är det inte bättre att lösa problemet än symtomet på problemet?
Är det bra att käka voltaren? Är det inte bättre att lösa problemet än symtomet på problemet?
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 21:53Håller med dig David. därför jag skrev: "Men de e väl ingen långsiktig lösning i och för sig."... 🙂
Men för att bli av med smärtan på kort sikt medan man jobbar på att bli av med de som orsakar problemet så kan tex Voltaren hjälpa, tycker jag.
Håller med dig David. därför jag skrev: "Men de e väl ingen långsiktig lösning i och för sig."... 🙂
Men för att bli av med smärtan på kort sikt medan man jobbar på att bli av med de som orsakar problemet så kan tex Voltaren hjälpa, tycker jag.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 21:58Om det sitter i nerkanten tror jag Jerry har rätt. Tre muskler fäster där och muskelfästet brukar kallas gåsfoten. Det kan vara en inflammation där. Jag har haft samma problem sedan i våras.
Om det sitter i nerkanten tror jag Jerry har rätt. Tre muskler fäster där och muskelfästet brukar kallas gåsfoten. Det kan vara en inflammation där. Jag har haft samma problem sedan i våras.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 22:01Anita: Har du nå bra tips på vad man kan göra åt det??
Anita: Har du nå bra tips på vad man kan göra åt det??
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 22:16nja, jag skulle snarare tilldela baksida/insida lår problemet än vaden..det är mitt mellan insida mitt och baksida lår, lite ovanför knät..äh! det går nog bort sig!
nja, jag skulle snarare tilldela baksida/insida lår problemet än vaden..det är mitt mellan insida mitt och baksida lår, lite ovanför knät..äh! det går nog bort sig!
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 22:18Det finns naprapater och sjukgymnaster som fixar till sådana problem.
Det finns naprapater och sjukgymnaster som fixar till sådana problem.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 22:32Tåhävningar is the shit (t+)
Tåhävningar is the shit (t+)