Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatÄndrad navigering!
You need to log in to create posts and topics.

12

Navigeringen har ändrats en smula för att göra det lite enklare att hitta. Tex som ligger inte "Mina meddelanden" längre under "Min träning", utan har fått en egen flik. Likaså har "Mina inställningar" flyttats bort från "Min träning" och heter istället "

Underbart Olle, det känns som om puzzeln är nästan färdig! 😉

Hittade en liten skönhetsmiss. När man befinner sig under fliken "Mina meddelanden" visas inte raden med "Du har x olästa diskussionsinlägg...". Självklart vill man efter att ha läst ett personligt påhopp från Mika snabbt förflytta sig till en större grup

Precis så! Alla inlägg ska man kunna hugga på genast; Snikt!

För att fortsätta på samma tema noterade jag att nya inlägg i låsta grupper (som jag är medlem i) inte ger ett "du har x olästa meddelanden" meddelande trots att jag är inloggad. Det vore ju trevligt om även slutna gruppers meddelanden tas med i noterings

Perfektionen närmar sig! 🙂

Jag tror nog visst att de tas med, däremot är det nåt struligt med räknarfunktionen i allmänhet då den timeoutar ibland, och då syns det inte att man har olästa överhuvudtaget. Fast det uppträder ganska sällan. Jag jobbar på

Ett antal förbättringsförslag rörande meddelanden:

1) Om man tittar på översikten i en grupp får man se antal olästa man har i varje tråd. Det vore nice om man även kunde summera upp på gruppnivå under Mina grupper. Kräver en kolumn till.

2) En kompleme

Förtydligande om Mina grupper och gruppen Löpning. Jag kan nu återupprepa felet och ser en trend.

Jag väljer Grupper och Mina grupper. Jag ser nu en lista som sträcker sig över flera sidor med grupper. Denna lista visar troligtvis alla grupper oavsett om

Jo jag märkte också att ngt blivit fel, det verkar inte längre gå att lista de grupper man är medlem i? Klickar man på "Mina Grupper" kommer de inte upp.

jag får ofta bli medlem på nytt i en grupp, verkar falla ur på nåt sätt? definitivt en bugg sedan ett tag!

12