Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatÄndrad navigering!
You need to log in to create posts and topics.

12

Samma här.

Dessutom blir jag utloggad ibland när jag går till nästa olästa inlägg. Om jag då går tillbaka till min startsida så loggas jag in igen och kan fortsätta som vanligt

Brukar inte behöva bli medlem igen, men försöka igen ibland ... ibland är jag utloggad och sedan inte också ...

Edward: Helt riktigt angående Mina grupper. Det var inte mycket som visade rätt på den sidan 🙂 Nu har jag dock fixat det.

Angående att man blir utloggad: Det är en timeout på 20 minuter (tror jag det är satt till just nu), dvs har man varit inaktiv i m

Nej det där med att jag måste gå med i gruppen igen är lika oregelbundet som finessen att jag plötsligt hamnar i Prat diskussionen "Vårtecken" Händer mig titt som tätt. Är det nån annan som har liknande erfarenhet.

Törs inte ens gissa på vilket minne det är. Ibland så hamnar jag där men oftast inte. Mao så minns Firefox olika vid olika tillfällen. Så plötsligt får den för sig att jag ska in och svara på ett inlägg i den tråden. Det är alltså svarsrutan jag hamnar i.

jag håller med Per, inte mönster, men för mig ofta just gruppen löpning. Jag ahr opera.

Ett atag var jag jätteirriterad. Jag var helt övertygad om att jag ständigt drabbades av en bugg, av någon anledning så ville jag inte anmäla den.. varje gång som jag gick in på funbeat hamnade jag i samma totalt inaktiva diskussion.. och efterhand som ve

12